Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Reprezentacja USA w koszykówce grająca na igrzyskach w Barcelonie w ’92 roku obrosła w legendę i otrzymała miano Dream Teamu. My we wrześniu nie będziemy mówili o sporcie, ale grupa naszych prelegentów prezentuje podobny poziom w sferze komunikacji tematów technologicznych – stąd nasze skojarzenie. Być może kojarzycie takie niszowe marki jak: Samsung, Canon, Microsoft, Uber, Spotify. Jeśli tak, to dajemy Wam dobrą okazję na to, żeby posłuchaj i pogadać przy piwie z ludźmi odpowiedzialnymi za komunikację tych marek.
Czekają na Was prezentacje, dyskusje, świetna kawa i najlepszy towarzysz nieformalnych spotkań - piwo.
Tym razem spotykamy się w zupełnie nowym dla nas miejscu - Miejsce Chwila!
Zapraszamy chwilę przed spotkaniem, jak i zachęcamy, aby zostać trochę dłużej - chętnie Was wszystkich poznamy, podobnie jak nasi prelegenci. :)
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o potwierdzanie obecności pod adresem kontakt@prbezkrawatow.pl
O to i nasz Wunderteam:
Łukasz Malczewski - Współtworzy zespół agencji dfusion. Specjalizuje się w tworzeniu programów komunikacyjnych dla produktów, usług i rozwiązań o charakterze innowacyjnym. Uczestniczył w projektach m.in. dla takich firm jak: Apple, Audioteka, Atos Origin, Avaya, Canon, Epson, Huawei, Microsoft, czy Philips. Prowadził warsztaty strategiczne mające na celu wypracowanie kierunków działań komunikacyjnych dla ATM, Aster/UPC, Infovide-Matrix, Arvato Bertelsmann, Komisji Nadzoru Audytowego czy OVH. Współpracował również ze studentami Politechniki Gdańskiej, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. W wolnych chwilach surfuje, gra na gitarze i podziwia współczesne malarstwo.
Olaf Krynicki - Od zawsze związany i zafascynowany komunikacją. Z chęcią zagląda do technik i trików stosowanych przez świat polityki, ponieważ to w niej można znaleźć najlepsze, ale i też najskuteczniejsze ciosy poniżej pasa. Rzecznik Samsunga od 5 lat. Naukowo bada aspekty manipulacji. Oprócz swoich córek uwielbia też sport.
Magdalena Szulc - W H+K Strategies od 2009 roku, realizowała projekty dla międzynarodowych klientów z sektora Consumer Electronics i social media (w tym m. in.: BlackBerry, Wacom, Nokia, Sony czy Samsung). W 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek Spotify. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych), pasjonatką nowych technologii i zmian, które obserwujemy współcześnie w związku z rozwojem technologicznym.
Patronem spotkania jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Wola lub w kategoriach:
spotkaniewykładinne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie