Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Social Media Po Godzinach: Femvertising, czyli marketing dla kobiet w social media
Dlaczego dzisiaj komunikacja skierowana do kobiet powinna być ważna dla marek?
Jak w ostatnich dziesięcioleciach zmieniła się komunikacja skierowana do kobiet?
Jaki content interesuje kobiety i wywołuje zaangażowanie?
Jakich komunikatów i wartości oczekują?
Które kanały Social Media wykorzystać w komunikacji do kobiet?
Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Femvertising, czyli marketing dla kobiet w social media w ramach nowego cyklu Social Media Po Godzinach.
"Social Media Po Godzinach" to idea spotkań, gdzie w nieformalnej atmosferze, przy kawie i herbacie, będzie można dowiedzieć się więcej na temat funkcjonowania mediów społecznościowych, prowadzenia komunikacji online oraz zwiększenia sprzedaży w internecie. Co miesiąc będziemy prezentować inny temat, skierowany zarówno do tych, co dopiero rozpoczynają swoją przygodę z Social Media, jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat mediów społecznościowych.
Szkolenie poprowadzi Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media, która od ponad 6 lat pasjonuje się światem mediów społecznościowych. Pracowała w takich agencjach digital & social media, jak Performance Media, Think Kong oraz They.pl. Prowadziła działania w socjalu dla firm startupowych. A obecnie pracuje jako Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych w Zepter International Poland.
Spotkania realizowane we współpracy z Aviva Kariera.
REJESTRACJA na stronie wydarzenia - link poniżej.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
warsztaty
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie