Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Jak poprzez komunikację zaangażować swoich odbiorców?

Jak poprzez komunikację zaangażować swoich odbiorców?
📅 Data: środa, 23 listopada 2016

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Ursynów, Wydział Zarządzania UW, Szturmowa 1/3 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Czy rozmawiając z innymi ludźmi czasem masz wrażenie u nich braku zaangażowania w konwersacje?
Dlaczego nie każde nasze słowa są odpowiednio interpretowane przez innych? Czy można komunikować się z grupą osób i mieć ich 100% uwagę?
Jakie metody możesz wykorzystywać, aby zwiększać zainteresowanie tematem swoich rozmówców?

Każdemu zdarzyła się kiedyś sytuacja, że rozmawiał z drugą osobą, a ona zapytała się o coś, co przed chwilą powiedzieliśmy. Czy to poprzez brak skupienia uwagi drugiej strony, a może my nie potrafiliśmy opowiadać w sposób przykuwający jej uwagę. Zaangażowanie naszych odbiorców na temat, który omawiamy jest najważniejszym elementem podczas wspólnych dyskusji, pracy grupowej czy prezentacji na tle grupy. Warto, zatem pozyskać kompetencje przydatne w zwiększaniu zainteresowania osób wokół nas.

Co zyskasz ze szkolenia:
- umiejętność autoprezentacji robiącej dobre pierwsze wrażenie
- poznasz znaczenie gestów i mowy ciała wpływające na odbiorcę
- dowiesz się jak budować zaangażowanie podczas burzy mózgów w zespole
- świadomość słownictwa pozytywnie wpływających na skuteczną komunikację
- zrozumiesz, jak można poradzić sobie z trudną grupą projektową

Szkolenie poprowadzi:
Dariusz Leonhard - Training Manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych kadry menedżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro.

Środa, 23.11.2016r. godz. 19:00
Aula B, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3
WSTĘP WOLNY!!! Serdecznie Zapraszamy :D

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Ursynów lub w kategoriach: warsztaty
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę