Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Łukasz Wołowiec + Daniel Sadowski - Game Dev Fest 4

Łukasz Wołowiec + Daniel Sadowski - Game Dev Fest 4

reklama
📅 Data: środa, 24 maja 2017

⏰ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, ul. Nowowiejska 15/19 (pokaż na mapie)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon". To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów - niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego czwartej edycji. Wstęp wolny!

TRZECIE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?

Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa 24 maja
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30

Co nas czeka?

O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype - okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów - opisy poniżej.


Łukasz Wołowiec — Narzędzia - ciężka dola programisty

Jak pisać, w czym pisać, jak się dogadać z artystami i inne pożyteczne wskazówki. Krótki przewodnik po świecie narzędzi gamedevowych (i nie tylko), z punktu widzenia wieloletniego programisty tychże. Od tematów stricte technicznych (wybór języka, frameworku itp), przez rozważania projektowe i architektoniczne, do aspektów organizacyjnych i interpersonalnych.

O prowadzącym:
Łukasz Wołowiec - lead programista w Techland Warszawa. Wcześniej w CD Projekt RED dłubał przy Wiedźminie 3 jako lead teamu narzędzi, a jeszcze wcześniej przez wiele lat tworzył oprogramowanie CAD i uczył programowania na Politechnice Łódzkiej. Po godzinach tworzy silnik dla własnej indie gry, na przemian z ogrywaniem nowych i starych produkcji.


Daniel Sadowski — Opowiadaj lepsze historie!

Gry komputerowe to nie tylko rozrywka, ale też świetne medium do opowiadania historii z głębią i przekazem. Na przykładzie najnowszej produkcji studia, Dr. Cares, będącej częścią uniwersum GameHouse Original Stories, opowiem jak budować fabułę, która bawi i łapie za serce, postaci z którymi łatwo się identyfikować, oraz jak równolegle zaprojektować spójny ze story gameplay i art.

O prowadzącym:
Daniel Sadowski - współwłaściciel studia Nitreal Games, gdzie pełni rolę Creative Directora. W branży od ponad 10 lat. Profesjonalnie zaczynał w CD Projekt RED, gdzie pracował jako programista silnika 3D nad pierwszym Wiedźminem. Od 2009 roku tworzy pod szyldem Nitreal Games jako producent, designer i scenarzysta. Współtworzył serię promocyjnych gier dla miast: serię Misja: Bielany, gry Pogoń w Czasie oraz Legionowska Rozgrywka; oraz komercyjną serię bestsellerowych gier z gatunku casual time management - "Gardens Inc.". Obecnie pracuje nad "Titan Charge" - SHMUPem na rynek mobile oraz "Dr. Cares" - nową serią gier casualowych. Oprócz tego: dyrektor programowy oraz prowadzący specjalizacji Programowanie Gier na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.


Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia :D

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę