Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Piotr Trochim + Łukasz Chmielewski - Game Dev Fest 4

Piotr Trochim + Łukasz Chmielewski - Game Dev Fest 4

reklama
📅 Data: środa, 31 maja 2017

⏰ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, ul. Nowowiejska 15/19 (pokaż na mapie)
   udostępnij tweetnij wykop
Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon". To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów - niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego czwartej edycji. Wstęp wolny!

CZWARTE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?

Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa, 31 maja
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30

Co nas czeka?

O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype - okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów - opisy poniżej.


Piotr Trochim — Od nawigacji po chat boty - Machine Learning w grach

Machine Learning to gorący temat ostatnich lat. Większość kojarzy go z nową erą sztucznej inteligencji, oraz odwiecznym dążeniem ludzkości do zbudowania myślących maszyn. Niewielu jednak wie, że Machine Learning towarzyszy nam już od bardzo dawna. Zaś w przypadku twórców gier - był z nami praktycznie od samego początku. W prezentacji tej przybliżę algorytmy, które znamy bardzo dobrze z naszego podwórka, a które stanowią podwaliny szeroko pojętego Machine Learningu. Budując na nich, pokażę kierunki rozwoju tej technologii. Zapraszam wszystkich ciekawych trendu, głodnych algorytmicznej wiedzy, albo po prostu chcących spędzić godzinę w inspirującej atmosferze.

O prowadzącym:
Piotr Trochim jest programistą animacji oraz AI, choć w swej karierze próbował chleba z niemalże każdej działki, która choćby ociera się o szerokie pojęcie "programowania gier". Swoje umiejętności rozwijał między innymi w CD Projekt RED, Havok czy też Crytek. Obecnie prowadzi własną firmę - Botperfect - gdzie zajmuje się opracowaniem frameworku do Machine Learningu, który ma ułatwić tworzenie zaawansowanych algorytmów AI w grach.


Łukasz Chmielewski — #LD #StanUmysłu

...czyli wszystko co znajdziesz w głowie Level Designera. Chociaż projektowanie poziomów różni się w zależności od rodzaju gry, jej gatunku i platformy, to zawsze wymaga od projektanta odpowiedniego nastawienia, wiedzy i sposobu rozwiązywania napotkanych problemów. Na prezentacji opowiem o fragmentach układanki tworzącej taki stan umysłu, a także związanych z tym wyzwaniach i pułapkach.

O prowadzącym:
Łukasz Chmielewski - związany z tworzeniem gier dokładnie połowę swojego życia - 17 lat temu zaczynał organizując amatorskie tłumaczenie Fallouta 2. Od tego czasu przeszedł drogę od testera (CD Projekt i Metropolis) do głównego projektanta i producenta (indonezyjski PicMix). Projektant poziomów m.in. Infernala, Hard Reset, Sniper Ghost Warrior 3 i gier Techlandu.


Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia :D

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Bądź na bieżąco z wydarzeniami!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę