Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Piotr Trochim + Łukasz Chmielewski - Game Dev Fest 4
Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon". To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów - niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego czwartej edycji. Wstęp wolny!
CZWARTE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?
Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa, 31 maja
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30
Co nas czeka?
O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype - okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów - opisy poniżej.
Piotr Trochim — Od nawigacji po chat boty - Machine Learning w grach
Machine Learning to gorący temat ostatnich lat. Większość kojarzy go z nową erą sztucznej inteligencji, oraz odwiecznym dążeniem ludzkości do zbudowania myślących maszyn. Niewielu jednak wie, że Machine Learning towarzyszy nam już od bardzo dawna. Zaś w przypadku twórców gier - był z nami praktycznie od samego początku. W prezentacji tej przybliżę algorytmy, które znamy bardzo dobrze z naszego podwórka, a które stanowią podwaliny szeroko pojętego Machine Learningu. Budując na nich, pokażę kierunki rozwoju tej technologii. Zapraszam wszystkich ciekawych trendu, głodnych algorytmicznej wiedzy, albo po prostu chcących spędzić godzinę w inspirującej atmosferze.
O prowadzącym:
Piotr Trochim jest programistą animacji oraz AI, choć w swej karierze próbował chleba z niemalże każdej działki, która choćby ociera się o szerokie pojęcie "programowania gier". Swoje umiejętności rozwijał między innymi w CD Projekt RED, Havok czy też Crytek. Obecnie prowadzi własną firmę - Botperfect - gdzie zajmuje się opracowaniem frameworku do Machine Learningu, który ma ułatwić tworzenie zaawansowanych algorytmów AI w grach.
Łukasz Chmielewski — #LD #StanUmysłu
...czyli wszystko co znajdziesz w głowie Level Designera. Chociaż projektowanie poziomów różni się w zależności od rodzaju gry, jej gatunku i platformy, to zawsze wymaga od projektanta odpowiedniego nastawienia, wiedzy i sposobu rozwiązywania napotkanych problemów. Na prezentacji opowiem o fragmentach układanki tworzącej taki stan umysłu, a także związanych z tym wyzwaniach i pułapkach.
O prowadzącym:
Łukasz Chmielewski - związany z tworzeniem gier dokładnie połowę swojego życia - 17 lat temu zaczynał organizując amatorskie tłumaczenie Fallouta 2. Od tego czasu przeszedł drogę od testera (CD Projekt i Metropolis) do głównego projektanta i producenta (indonezyjski PicMix). Projektant poziomów m.in. Infernala, Hard Reset, Sniper Ghost Warrior 3 i gier Techlandu.
Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia :D
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
spotkaniewykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie