Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Spóźnianie się – dla jednych niewinne, innych doprowadza do szału. Ten, kto czeka, czuje się wmanewrowany w niewygodną dla siebie sytuację, zlekceważony, rozdrażniony – czy słusznie?
Ten, kto się spóźnia, usprawiedliwia się, że pomylił tramwaj, telefon zadzwonił tuż przed wyjściem, był korek. A jeśli zdarza się to notorycznie, to czy dalej można mu wierzyć?
Niejeden przyznaje w końcu, że on/ona tak po prostu już ma i nie potrafi przyjść na czas. Z czego to wynika? I czy można się na niego/nią złościć?
Dla kogo?
Dla osób, u których temat wywołuje emocje, niezależnie od tego, po której stronie się znajdują. Chcą się w akceptującej przestrzeni przyjrzeć różnym stanowiskom. Są gotowe odkrywać tajemnice.
W trakcie spotkania:
- zbadamy jakie aspekty problemu są dla Was ważne
- wyklarujemy bazową oś konfliktu
- przyjrzymy się skąd się biorą trudności komunikacyjne
- odnajdziemy ukryte strony zachowań
Co możemy zyskać:
- umiejętność jasnego reprezentowania swojego stanowiska i wyrażania uczuć
- możliwość skutecznego działania, zarówno we własnym życiu jak i na zewnątrz
- umiejętność szanowania drugiej strony, mimo różnicy zdań i postaw
- lepszy kontakt ze swoją siłą i spokojem wewnętrznym podczas konfliktów
Więcej informacji o metodzie facylitacji konfliktów: link facylitacja
Facylitacją spotkania zajmą się Anna Borys i Agnieszka Grądek z Instytutu Psychologii Procesu.