Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Konferencja "Trendy w zatrudnianiu"

Konferencja "Trendy w zatrudnianiu"
📅 Data: poniedziałek, 11 września 2017

⌚ Godzina rozpoczęcia: 16:30

📌 Miejsce: Warszawa - Targówek, Urząd Dzielnicy Targówek, sala konferencyjna, ul. Kondratowicza 20 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Burmistrz Dzielnicy Targówek oraz Forum Przedsiębiorców na Targówku zapraszają na konferencję:

„Trendy w zatrudnianiu”
11 września 2017 r. o godz. 16.30
Urząd Dzielnicy Targówek, sala konferencyjna

Tematyka konferencji będzie obejmowała zagadnienia takie, jak:
+ Nowe narzędzia rekrutacyjne
+ Employer branding w social media
+ Adaptacja nowego pracownika
+ Jak wyróżnić firmę na rynku pracy

Ponadto w programie przewidziany jest networking uczestników przy cateringu oraz panel dyskusyjny z ekspertami – masz wątpliwości? zadaj pytanie specjalistom!

Harmonogram konferencji:
16.30 - 17.15 - networking
17.15 - 17.30 - przywitanie gości przez Burmistrza Dzielnicy Targówek
17.30 - 17.45 - prezentacja 1 - Nowe narzędzia rekrutacyjne
17.45 - 18.00 - prezentacja 2 - Employer branding w social media
18.00 - 18.15 - prezentacja 3 - adaptacja nowego pracownika
18.15 - 18.30 - prezentacja 4 - Jak wyróżnić firmę na rynku pracy
18.30 - 19.30 - panel dyskusyjny z udziałem ekspertów "Trendy w zatrudnianiu"
19.30 - 21.00 - networking

Wstęp wolny!

Zgłoszenia można dokonać poprzez formularz lub mailowo mulanowska@um.warszawa.pl i telefonicznie 22 443 86 25.

Zachęcam do odwiedzenia naszego profilu na facebooku: Forum Przedsiębiorców na Targówku

Warto wziąć ze sobą duży pakiet wizytówek!

Do zobaczenia!

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Targówek lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę