Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Amerykański Film Reklamowy / Euroshorts 2017 Warszawa

Amerykański Film Reklamowy / Euroshorts 2017 Warszawa
📅 Data: czwartek, 14 grudnia 2017

⌚ Godzina rozpoczęcia: 20:30

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Kinoteka PKiN, Plac Defilad 1 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy do Kinoteki na "AMERYKAŃSKI FILM REKLAMOWY 2017" - półtoragodzinny wybór najlepszych światowych reklam filmowych, włączonych do zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku MoMA The Museum of Modern Art .

WSTĘP WOLNY
Bezpłatne wejściówki są do odebrania w kasach kina.
Miejsca w sali są nienumerowane.
Brak możliwości rezerwacji miejsc.

Jedynemu pokazowi tej taśmy w Warszawie będą towarzyszyły:

////// filmy polskie z 26. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EUROSHORTS 2017:
DINO or something, animowany, 5:20, reż. Magdalena Pilecka, Polska
Ostatni pokój (The Last Room), animowany, 5:44, reż. Marta Chyła-Janicka, Polska
I nagle coś się zepsuło (And Suddenly Something Went Wrong), animowany, 08:25, reż. Katarzyna Schulz, Polska
Wyścig (The Race), dokumentalny, 18:00, reż./dir Stanislaw Cuske, Polska

////// prace młodych polskich reżyserów nagrodzone w konkursie Papaya Young Directors

////// rozstrzygnięcie konkursu Konkurs Filmujemy Warszawę! Edycja 3 i wręczenie nagród. (link

*****
Euroshorts jest międzynarodowym festiwalem filmowym, organizowanym przez Fundację Młodego Kina. Istnieje od 1992 roku. Promuje i wspiera młodych artystów oraz wybitne osiągnięcia w filmie krótkometrażowym.

Pokaz w Kinotece inauguruje kilkudniowy zestaw wydarzeń w Warszawie. Więcej informacji na link

******

Amerykański Film Reklamowy 2017. Sztuka i Technika (26 edycja). Ten 90-minutowy zestaw filmów reklamowych, to unikalna
opowieść o współczesnej Ameryce.
O zwykłych ludziach, ich radościach i kłopotach; o świecie wielkiej polityki też. Ale przede wszystkim o emocjach. Autorzy pomysłów z najlepszych agencji reklamowych wiedzą, że nie mogą stracić ani sekundy czasu antenowego i żeby odnieść sukces, muszą być blisko ludzi i aktualnych wydarzeń. W Ameryce reklama jest specyficzna, bo dociera do różnych grup etnicznych, wielu kultur. Te filmy powinny więc podobać się wszystkim. Podobają się też nam, chociaż reklamowanych produktów czasem nie znamy. Przenoszą nas na chwilę do świata wielkich marek i są przykładem reklamy na najwyższym poziomie.
W konkursie AICP – Stowarzyszenia Niezależnych Producentów Reklamowych – jedyną nagrodą jest włączenie do stałej kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA). Reklamy są oceniane w kilkunastu kategoriach artystycznych, a w każdej z nich przyznawane są trzy wyróżnienia. Premiera tej taśmy odbyła się w czerwcu 2017 w MoMA, z udziałem ok. 2000 twórców i producentów amerykańskiej reklamy.
Z 26 edycji pokazu dowiemy się, na przykład że kopalnie soli Morton Salt wspierają inicjatywy społeczno-kulturalne w ramach projektu Walk Her Walk.
Rodzice dzieci ze szkoły podstawowej Sandy Hook (Newtown, Connecticut), gdzie w strzelaninie w 2012 roku zginęło 28 osób, w tym 20 dzieci, za pomocą reklamy społecznej pokazują jak zapobiec napadom z bronią.
Aktor John Malkovich wraca do swojej pasji projektowania odzieży. „Zawsze jestem postacią z czyjejś wyobraźni. A chcę tworzyć własne postacie i własne marzenia” - mówi w nastrojowej reklamie plaformy Squarespace, która tworzy strony internetowe.
Do filmu promującego iluzjonistę i kaskadera Davida Blaine, zrealizowanego przez animatorów ze studia Buck, komentarz napisał znany pisarz Paul Auster, autor scenariuszy między innymi do filmów „Brooklyn Boogie” i „Dym”. Głosu użyczył znany aktor Christopher Walken.
Twórcy reklamy koniaku Hennessy przypominają rodzinę Piccardów: ojca Auguste, który w 1931 roku jako pierwszy człowiek doleciał statkiem kosmicznym do stratosfery, i syna Jacquesa, który w 1960 roku jako pierwszy dotarł do największej głębi oceanu. „A ty jakiego gonisz króliczka?” - brzmi hasło kampanii Wild Rabbit.
Serią animowanych grafik promuje się Offf – Międzynarodowy Festiwal Kreacji Post-Cyfrowej.
Nike stawia na między innymi piosenki i stąd w jednej z reklam utwór rapera Chance zagrzewa męskie i kobiece drużyny koszykówki do walki, a w innej odchodzący na emeryturę słynny zawodnik drużyny Los Angeles Lakers, Kobe Bryant, niczym dyrygent zachęca przyjaciół do stworzenia piosenki o sobie.
Ta sama marka promuje się też za pomocą portretów dokumentalnych sportowców. Wśród bohaterów jest na przykład siostra Madonna Buder – zakonnica i triatlonistka, która kilka razy, mają ponad 80 lata, brała udział w zawodach Iron Man.
W tegorocznym programie znalazły się też trzy teledyski
muzyczne.

Jako support do pokazu AFR 2017 pokażemy filmy reklamowe młodych polskich reżyserów, wyróżnione w nowatorskim konkursie Papaya Young Directors.

*****

26. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Euroshorts 2017 Młodzi filmowcy, Gdańsk - Warszawa, Katowice, Zielona Góra
Patronat Honorowy: Prezydent Miasta Gdańska, Marszałek Województwa Pomorskiego, I cóż, że ze Szwecji. Ambasada Szwecji w Polsce
Współfinansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polski Instytut Sztuki Filmowej, Pomorskie.eu, Dentysta Dublicka
Organizator i Partnerzy: Fundacja Młodego Kina | Young Cinema Foundation, Amerykański Film Reklamowy AICP Show in Poland, Papaya Young Directors, Manekin Warszawa ul. Marszałkowska
Partnerzy w Warszawie: Krótkie filmy na Marszałkowskiej, Bobby Burger Żurawia, Bobby Burger Plac Zbawiciela, Krowarzywa, Salony Muzyczne Riff, Gorąco Polecam, Juniorink NajgorszeStudiowMieście, BookBook, TEATR POLONIA

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: film
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę