Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

91. Czwartek Social Media w Warszawie

91. Czwartek Social Media w Warszawie
📅 Data: czwartek, 06 grudnia 2018

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na ostatnie jesienne spotkanie! ⚡

Kto wystąpi tym razem?

1. Natalia Drobniak z McCann Worldgroup
Temat: Tik Tok – możliwości i ograniczenia
Bio: Natalia Drobniak – strateg w McCann Worldgroup w Warszawie. Pracuje dla takich klientów jak L’Oreal Paris, Coca-Cola Company, Wyborowa, a wcześniej także dla CCC, Philips, Hasbro. Z wykształcenia psycholog, z wyróżnieniem skończyła Szkołę Strategii Marki SKM SAR, na swoim koncie ma także Effie oraz dwie nominacje w konkursie Young Creatives Planners.

2. Adam Wąsik z Goldenline
Temat: Ludzka twarz polskiego pracodawcy- polskie case’y EB
Adam Wąsik - doświadczony dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży oraz ekspert rynku rekrutacyjnego, employer branding i mediów. W latach 2007-12 zarządzał największym lokalnym działem sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl w Polsce. W latach 2012-2015 pracował jako Dyrektor Sprzedaży Gazetapraca.pl i następnie Dyrektor Zarządzający biznesem rekrutacyjnym Agory. Po przejęciu przez Agorę większości udziałów w GoldenLine odpowiadał za połączenie struktur GazetaPraca.pl z GoldenLine.pl. Od kwietnia 2016 jako członek zarządu i Chief Revenue Officer GoldenLine odpowiadał za obszar sprzedaży bezpośredniej, E-commerce & Lead Generation, User i Custromer Care, PR & Komunikacji. Od stycznia 2018 odpowiada za rozwój marki Pracownia_EB, agencji kreatywnej działającej w ramach GoldenLine, która zajmuje się strategiami employer branding, koncepcjami komunikacji pracodawcy z kandydatami, badaniami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz kampaniami marketingu rekrutacyjnego.

3. Anna Ledwoń-Blacha i Kamil Mirowski
Temat: Jak emocje wpływają na relacje i komunikację w Social Media.
- Anna Ledwoń-Blacha: Praktyk mediów społecznościowych oraz fascynatka marketingu. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays. Trener w Socjomanii z zakresu Serwisów Społecznościowych. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing , Marketer+ , Nowa Sprzedaż czy Social Press . Trenerka i szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych. Pracowała z takimi klientami, jak: eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, szopi.pl, Bolix czy Taiwangun. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami.
Prywatnie: ambasadorka black-metalu i kolekcjonerka gier planszowych. Ma bzika na punkcie roślin doniczkowych i florystyki, książek fantasy, a przede wszystkim swoich dwóch Jack Russellów. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie.
- Kamil Mirowski: Creative Marketing Consultant w agencji interaktywnej 1000ideas. Pomaga firmom budować relacje z ich potencjalnymi Klientami. Prowadzę projekty marketingowe oraz szkolenia. Marketingiem Internetowym zajmuje się zawodowo od 2008 roku. Jest dyplomowanym (SGH) specjalistą ds. marketingu Internetowego. Od 2016 roku stale prowadzi szkolenia, prelekcje oraz warsztaty z obszaru nowych mediów (tam, gdzie łączą się kompetencje marketingu, sprzedaży oraz rekrutacji). Dzieli się nie tylko pozyskaną wiedzą merytoryczną, ale przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuje z Klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi. Pracował z takimi markami jak: InPost, AXA Polska, Warka (Grupa Żywiec), Krakuski (Bahlsen), Dr.Oetker, Ipla, BZWBK, BIODERMA, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Jutrzenka (Colian), Onet, Puma, Canon, Nespresso. Szkolił takie firmy jak: MetLife, Forum Media, Ambasada Stanów Zjednoczonych, Nespresso (Nestle), Canon, DIgital Care, Lyreco, Phoenix Contact, infor oraz inne, mniejsze przedsiębiorstwa.

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧