Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

newsletter waw4free fanpage instagram
reklama
reklama

Z serca czy z rozumu? Jak powstają marki kultowe

Z serca czy z rozumu? Jak powstają marki kultowe

reklama
data Data: 12 grudnia 2018, środa

godzina Godzina rozpoczęcia: 18:00

miejsce Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Państwowe Muzeum Etnograficzne, Kredytowa 1 (pokaż na mapie)
Opti Taxi
Czy kultowe marki to spontaniczny poryw serca tłumu czy skrupulatnie zaprojektowana strategia marketingowa? Czy każde spodnie mogą stać się Levisami 501, śniegowce Relaksami, a każdy komputer gromadzić fanów tak, jak ten z nadgryzionym jabłkiem?

W doświadczeniu każdego pokolenia można wskazać pulę marek, które szczególnie mocno odcisnęły się w świadomości, stając się obiektem pragnień i odzwierciedlając wartości i aspiracje ludzi. Kultowe marki nie starzeją się, bo stają się symbolami – ikonami dla swoich odbiorców. Budzą emocje, niosą przesłanie, angażują do działania. Wokół nich tworzą się legendy, przeciwko nim stają protesty, na ich wzór powstają kopie i imitacje.

Podczas spotkania przyjrzymy się przykładom kultowych marek – tych współczesnych, angażujących dzisiejszych nastolatków i tych, które rozpalały wyobraźnię ich rodziców. W omawianych przykładach i dyskusji zastanowimy się czy istnieje przepis na kultowość i z czego ten przepis się składa.

Informacje i rezerwacje: rezerwacje@ethnomuseum.pl

Spotkanie poprowadzi Anna Rzeźnik, socjolożka zawodowo zajmująca się tworzeniem strategii marek w firmie doradczej CPC Brand Consultants. Pracowała dla takich klientów jak Play, McDonalds, Avon czy Grupa Żywiec. Współzałożycielka Króliczej Nory - niezależnej grupy badaczy trendów ze świata.

------
Projekt „Rzeczy kultowe” dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu ‘Edukacja kulturalna’ na lata 2018-20 oraz współfinansowano przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.
 udostępnij tweetnij dodaj
newsletter
Podoba Ci się to wydarzenie?
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco ze wszystkimi!
zgłoś błąd/zmianę


Zobacz też

reklama
sprawdź naszego bloga! ;-)