Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

newsletter waw4free fanpage instagram
reklama
reklama

94. Czwartek Social Media w Warszawie

94. Czwartek Social Media w Warszawie

reklama
data Data: 21 marca 2019, czwartek

godzina Godzina rozpoczęcia: 19:00

miejsce Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26 (pokaż na mapie)
Opti Taxi
Zapraszamy na trzeci czwartek w tym roku w Warszawie! ⚡

Kto wystąpi tym razem?

1. Krzysztof Budzyński z Hash.fm

Temat: Ogarnij TikToka i jego potencjał.

TikTok to bezsprzecznie najgłośniejsza aplikacja ostatnich miesięcy. Globalnie ma ponad 700 mln użytkowników, a jej właściciel, chińska firma Bytedance jest najdrożej wycenianym startupem świata. Aplikacja jest domeną Generacji Z, czyli nastolatków urodzonych ze smartfonem w ręku. Jak marketerzy mogą wykorzystać TikTok?

O Krzysztofie: z branżą influencer marketingu związany od czterech lat. Obecnie pracuje dla Hash.fm – agencji z wypracowanymi autorskimi metodami efektywnej współpracy z liderami opinii w internecie. Współpracował przy kilkudziesięciu kampaniach zarówno w roli managera twórców, jak i od strony kreacji oraz strategii. Jest autorem raportu „Musical.ly. Ulubiona aplikacja nastolatków”.

2. Marcin Puś z Elastic Email

Temat: Wysyłanie emaili w epoce social media.

Poznamy historię najpopularniejszych serwisów społecznościowych, ich aktualną sytuację. Porównamy cechy i skuteczność wiadomości email z innymi mediami społecznościowymi. Dowiemy się, jakie są podobieństwa i różnice, oraz czy warto w 2019 roku budować listę kontaktów pod komunikację emailową.

O Marcinie: Łączy nowoczesne technologie z marketingiem. Pracował między innymi dla home.pl, Energetyki Cieplnej, czy firm IT działających w 100% zdalnie. Występował na wydarzeniach takich jak Czwartki Social Media, AULA, prowadził szkolenia z mediów społecznościowych, bezpieczeństwa w sieci. Pasjonuje się nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją, miniaturyzacją, IoT. Eksperymentuje z różnymi formami komunikacji i z zainteresowaniem śledzi wpływ nowych kanałów komunikacji na społeczeństwo. Aktualnie pracuje jako specjalista ds marketingu w Elastic Email.

3. Tomasz Przeździecki z MediaComu i Grzegorz Kamiński z Iluminar Gaming

Temat: Next big thing, czyli co właściwie wiemy o esporcie.

Esport, a gaming - czy widzimy różnice?. Czym jest esport i jaki jest profil konsumenta esportu (casual/heavy, nowe pokolenie konsumenta, Generation Z, wartości) Dlaczego warto budować wizerunek marki w oparciu o esport i kto robi to dobrze. Twitch - kanał komunikacji, który wybiega w przyszłość.

Prowadzący:

Tomasz Przeździecki
Od 11 lat w mediach i marketingu. Doświadczenie zdobył w pracy w największych domach mediowych w pracy dla klientów m.in. takich jak: Play, Alior Bank, Grupa FCA (Fiat, Jeep, Alfa, Lancia), Husqvarna, Kenwood, Karcher, Mieszko, Zozole, Browar Namysłów. W świecie esportu od 2003 roku. Odpowiedzialny za strategiczną oraz koncepcyjną obecność marek w niestandardowych formach i kanałach aktywacji: esport, social media, esport, influencerzy, dedykowany content.

Grzegorz Kamiński
Dyrektor kreatywny Illuminar Gaming, wiodącej organizacji esportowej. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży sportów elektronicznych. Z zawodu grafik komputerowy. Twórca elohell.net - najpopularniejszej strony League of Legends w Europie. Koordynował i nadzorował transmisje LoL w telewizji Polsat. Jako Art Manager w firmie Frenzy (spółka odpowiedzialna za Polsat Games) tworzył dedykowane programy rozrywkowe oraz wyszukiwał obiecujące talenty do realizacji contentu w esporcie. Odpowiedzialny za organizację Hoop Likes Festival 2016 oraz pełną kreacje stoisk BenQ / Zowie na Intel Extreme Master w latach 2014-2017.

Już teraz zapraszamy, WSTĘP WOLNY jak zawsze!
Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
 udostępnij tweetnij wykop
newsletter
Podoba Ci się to wydarzenie?
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco ze wszystkimi!
zgłoś błąd/zmianę


Zobacz też

reklama
check the English version of our site