Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Self-Service Password Management, czyli między bezpieczeństwem a efektywności

Self-Service Password Management, czyli między bezpieczeństwem a efektywności
📅 Data: czwartek, 11 kwietnia 2019

⌚ Godzina rozpoczęcia: 10:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, ul. Kopernika 30, Centrum Konferencyjne Kopernika (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Fakty są takie, że 25% zgłoszeń do Service Desk dotyczy problemów z hasłem, a Self-Service Password Management to case istotny z punktu widzenia zarządzania bezpieczeństwem i efektywnością użytkowników w organizacji.

Właśnie dlatego firma ProviLogic z przyjemnością zaprasza na biznesowy brunch "Self-Service Password Management, czyli między bezpieczeństwem a efektywnością", na którym wspólnie z ekspertami zastanowimy się:
- jaki wpływ na efektywność wsparcia użytkowników ma automatyzacja procesów Service Desk?
- jak rozwiązania do samodzielnej zmiany haseł wpływają na bezpieczeństwa informacji?
- jak przekonać użytkowników do korzystania z wdrożonego rozwiązania?
- jaki jest zwrot z inwestycji w rozwiązania klasy Self-Service Password Management?

W dyskusji wezmą udział goście specjalni:
➽ Michał Brodowski, Kierownik Zespołu w Departamencie Wsparcia Użytkownika PKO BP SA.
➽ Artur Sygnatowicz, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu wsparciem użytkowników (założyciel Help Desk Institute w Polsce).
➽ Dariusz Szuszkiewicz, Business Development Manager Eastern Europe w FastPassCorp – firmie dostarczającej rozwiązania i wiedzę w obszarze Self-Service Password Management.

Spotkanie ma formę biznesowego brunchu, na którym spotykają się osoby zainteresowane tematem, aby posłuchać dyskusji, ale również wziąć w niej aktywny udział.
Więcej informacji o programie i zagadnienia debaty na stronie wydarzenia: link
Spotkanie odbywa się w godz. 10.00- 13.00. Po zakończeniu części oficjalnej o godz. 13.00 przewidziany jest czas na rozmowy indywidualne.

Udział w Panelu jest bezpłatny, jednak kwalifikowany i dlatego prosimy o rejestrację: link

Wydarzenie jest dedykowane dyrektorom departamentów wsparcia użytkowników i kierownikom działów Help Desk oraz Service Desk. Spodziewamy się, że w spotkaniu będzie uczestniczyło około 60 osób.

Gorąco zachęcamy do udziału!

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę