Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
V konferencja 3ds Max/Maya Source of Creation 2019
Source of Creation znów zagości w stolicy – kolejny już raz będziemy mieli okazję spotkać się w wyjątkowym gronie specjalistów z branży Media & Entertainment. Tym razem zgłębimy nie tylko sztukę tworzenia animacji, renderingu czy efektownych cyberświatów i niebywałych postaci, ale przyjrzymy się również bliżej procesowi cyfrowej obróbki obrazu czyli postprodukcji.
10:30 – 11:00 – Rejestracja
11:00 – 11:15 – Powitanie
11:15 – 12:15 – Alex Horst | Autodesk
12:15 – 13:00 – Proces tworzenia animacji 3D na potrzeby gier komputerowych – Mariusz Radomski | Dash Dot Creations
13:00 – 13:30 – Lunch
13:30 – 14:30 – Arnold in production – Workflows and GPU for Look Dev – John Paul Giancarlo | Autodesk
14:30 – 15:15 – Droga do efektywnej produkcji z wykorzystaniem GPU, Shotgun’a i automatyzacji – Tomasz Wyszołmirski | Dabarti
15:15 – 15:30 – Przerwa kawowa
15:30 – 16:15 – Realizacja animowanego projektu na przykładzie reklamy Popota: City of Toys – Marek Gajowski |Platige Image
16:15 – 17:15 – Shotgun for Animation and VFX – Morgan Evans | Autodesk
17:15 – After party