Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Robert Janowski na Międzynarodowym Dniu Osób Starszych
Już 29 września br. w Ogrodzie Saskim w Warszawie marka Corega, autor kampanii społeczno-edukacyjnej „9 milionów powodów” weźmie udział w Międzynarodowym Dniu Osób Starszych „Jarmark Kreatywności”. W specjalnej strefie seniorzy będą mogli skorzystać z porad ekspertów oraz zrobić zdjęcie z Robertem Janowskim – Ambasadorem kampanii.
Aż 9 milionów Polaków nosi protezę zębową . Wielu z nich przyznaje, że odbiera im to pewność siebie, są mniej aktywni i częściej niż inni rezygnują ze spotkań z rodziną i znajomymi. Towarzyszy im poczucie wstydu, niska samoocena i obawa przed wyśmianiem. Celem kampanii „9 milionów powodów” jest zwalczanie poczucia wstydu u osób noszących protezę zębową, zachęcanie ich do aktywności i cieszenia się pełnią życia. Edukatorzy marki pojawiają się na wydarzeniach, by budować świadomość pacjentów, wspierać w podejmowaniu aktywności i uświadamiać, że nie są osamotnieni w swoich obawach, a noszenie protezy jest całkowicie normalne.
Organizatorem i inicjatorem kampanii jest firma GlaxoSmithKline, właściciel marki Corega, będącej liderem w segmencie produktów do mocowania i higieny protez zębowych. Jako firma społecznie odpowiedzialna po raz kolejny podjęła się edukacji społeczeństwa w tym temacie.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
spotkanieinne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie