Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Bezpłatne webinarium: Koronawirus a prawo pracy

Bezpłatne webinarium: Koronawirus a prawo pracy
📅 Data: środa, 18 marca 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 12:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Grupa INFOR PL zaprasza na bezpłatne webinarium „Koronawirus a prawo pracy” z udziałem znakomitego eksperta z zakresu prawa pracy, Piotra Wojciechowskiego

➡️ Zapisz się: link

⚠️ Szkolenie, które odbędziesz bezpiecznie w domu
Zapraszamy na bezpłatne webinarium, na szczególnie aktualny temat, tj. praw i obowiązków pracownika i pracodawcy w okresie wzmożonego zagrożenia zakażeniem koronawirusem COVID 19. Uczestnicy webinarium dowiedzą się o zasadach postępowania w tym okresie ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny, zasad wysyłania pracowników w delegacje służbowe oraz rekomendowanych metod zarządzania czasem pracy i urlopami wypoczynkowymi.

🔔 Koronawirus a prawo pracy:
1. Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w okresie wzmożonego zagrożenia zakażeniem.
2. Delegacje służbowe w okresie kwarantanny.
3. Przymusowa weryfikacja stanu zdrowia pracownika - zasady postępowania.
4. Urlopy wypoczynkowe - szczególne zasady udzielania.
5. Czas pracy z formułą pracy zdalnej - skuteczne metody zarządzania czasem pracy w okresie wzmożonego zagrożenia zakażeniem wirusowym.

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinaru.

⚠️ Szkolenie, które odbędziesz bezpiecznie w domu
➡️ Zapisz się: link

Prowadzący:
Piotr Wojciechowski
Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

Korzyści dla uczestników webinarium:
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 18 marca 2020 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
INFORAKADEMIA adresowana jest do księgowych i kadrowych z rynku firm i sektora budżetowego. Zawiera ponad 3 tys. materiałów wideo z zakresu podatków, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń. Wśród ostatnio dodanych szkoleń m.in.: Biała lista podatników VAT, Koszty w firmie 2020, Ulga B+R - jak skorzystać, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Więcej informacji: link

➡️ Zapisz się: link

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę