Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Jak zarządzać emocjami i poczuciem bezpieczeństwa pracowników?
💔Na co dzień kadrze zarządzającej, ale także współpracownikom łatwiej bagatelizować w pracy sferę emocjonalną innych pracowników. Osoby w firmie łączą w końcu relacje zawodowe - niektórzy sugerują więc, że nie jest to czas i miejsce na przeżywanie. A jednak, w momencie kryzysu okazuje się, że emocje są nierozłączną częścią pracy i naprawdę nie warto tego bagatelizować.
🌪Oczywiście, obecny czas to stan nadzwyczajny - dom przemienia się w miejsce pracy, burząc work life balance. W czasie kryzysu, w którym wszyscy się teraz znaleźliśmy, staramy się utrzymać na powierzchni ale również dostosować do nowej, niecodziennej sytuacji.
🦺Nasze poczucie bezpieczeństwa jest zachwiane na każdym poziomie, zarówno zawodowym jak i prywatnym. Rolą lidera jest teraz nie tylko dowożenie KPI’ów ale również dbanie o to, żeby jego zespół czuł się bezpieczny.
💡Właśnie o poczuciu bezpieczeństwa pracowników w czasie kryzysu będziemy rozmawiać podczas wtorkowego ↑ Rise Up Workshop. Wspólnie zgłębimy potrzeby uczestników warsztatu, poznamy ich perspektywy, a następnie pracując metodą Action Learning znajdziemy rozwiązania.
💪Twoja firma to Twoi pracownicy! Daj im poczucie bezpieczeństwa! Nawet jeśli jeszcze nie wiesz co robić w tym dziwnym i zaskakującym dla nas wszystkich czasie, powiedz im to.