Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Optymalizacja media mix – w które kanały mediowe warto zainwestować w czasie pandemii. Case study wybranych marek
Podczas prezentacji opowiem o zmianach jakie zaszły w mediach na skutek zbiorowej społecznej kwarantanny. Które kanały mediowe zyskały, a które straciły i jak wykorzystują to marketerzy. Jak zmienia się rynek reklamowy i jakie trendy na najbliższy czas możemy zauważyć. Pokażę case study wybranych marek z różnych sektorów – w jaki sposób radzą sobie z obecną nietypową sytuacją. Jakie zmiany wprowadzają w swoich strategiach marketingowych – zarówno w media mixie, jak i w komunikacji.
Prowadząca: Lucyna Koba, Gemius
Ekspert marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W Gemius HQ jako Business Development Director odpowiada za rozwój nowatorskiego badania jednoźródłowego, umożliwiającego pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach linearnych i online’owych. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards.