Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Optymalizacja media mix – w które kanały mediowe warto zainwestować w czasie pandemii. Case study wybranych marek

Optymalizacja media mix – w które kanały mediowe warto zainwestować w czasie pandemii. Case study wybranych marek
📅 Data: środa, 22 kwietnia 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 15:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Podczas prezentacji opowiem o zmianach jakie zaszły w mediach na skutek zbiorowej społecznej kwarantanny. Które kanały mediowe zyskały, a które straciły i jak wykorzystują to marketerzy. Jak zmienia się rynek reklamowy i jakie trendy na najbliższy czas możemy zauważyć. Pokażę case study wybranych marek z różnych sektorów – w jaki sposób radzą sobie z obecną nietypową sytuacją. Jakie zmiany wprowadzają w swoich strategiach marketingowych – zarówno w media mixie, jak i w komunikacji.

Prowadząca: Lucyna Koba, Gemius

Ekspert marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W Gemius HQ jako Business Development Director odpowiada za rozwój nowatorskiego badania jednoźródłowego, umożliwiającego pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach linearnych i online’owych. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards.

ZAREJESTRUJ SIĘ >> link

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧