Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

CRO: DIY! Jak podnieść wskaźnik konwersji e-sklepie?

CRO: DIY! Jak podnieść wskaźnik konwersji e-sklepie?
📅 Data: czwartek, 28 maja 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 13:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zarejestruj się: 👉 link

Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju firmy.

Efektem większości działań reklamowych w sieci jest generowanie ruchu do serwisu. Jeżeli Twoja witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie zakończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czyli zakupem.

Weź udział w webinarze i dowiedz się, jak zamienić ruch w Twoim serwisie na zamówienia!

W trakcie spotkania online poruszymy następujące zagadnienia związane z optymalizacją konwersji sklepu internetowego:

✅ Przejdziemy przez najważniejsze punkty styku Twojego klienta ze sklepem internetowym i wskażemy najczęściej popełniane błędy i braki w zakresie budowy serwisu,
✅ Omówimy must have dla: strony głównej serwisu, stron kategorii, kart produktowych, strony koszyka, i samej ścieżki zamówieniowej od dodania produktu do koszyka po thank you page,
✅ Przedstawimy aktualne standardy związane z budową sklepu internetowego.

Do kogo zwłaszcza kierujemy nasz webinar?
🔸 właścicieli małych i średnich sklepów internetowych,
🔸 specjalistów ds. e-commerce średnich i dużych sklepów internetowych,
🔸 osób stawiających pierwsze kroki w e-commerce,
🔸 każdego, kto chciałby w praktyce zobaczyć, jak wykorzystać naszą checklistę CRO do zwiększenia wskaźnika konwersja w serwisie.

Aby wziąć udział w webinarze - wystarczy się zarejestrować: 👉 link

Spotkanie online poprowadzi:
Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai
Ania odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego i CRO, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb naszych klientów w oparciu o analizy on-site. Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych.
Ania posiada Kwalifikację Indywidualną Google Analytics oraz certyfikat DIMAQ.
Kampania, którą współrealizowała dla innogy.pl, zajęła 3. miejsce w konkursie semKRK 2019.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧