Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Identyfikacja wizualna wydarzenia: jak ją zaprojektować?

Identyfikacja wizualna wydarzenia: jak ją zaprojektować?

reklama
📅 Data: środa, 19 sierpnia 2020

⏰ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
   udostępnij tweetnij wykop do kalendarza ustaw przypomnienie
Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy. Potrzebuje ona wyróżnienia się oraz identyfikacji – całej organizacji, danego produktu czy wydarzenia. No właśnie – wydarzenia! Jak może wyglądać proces projektowania identyfikacji dla eventu? Czym się on różni od projektowania dla organizacji? Jakie narzędzia oraz metody można tu wykorzystać? Przyjrzymy się procesowi projektowemu, jaki towarzyszył tworzeniu identyfikacji wizualnej Wrocławskiej Wystawy Grafiki Użytkowej. Jaka była jego idea wiodąca? Jak został zaprojektowany znak? Gdzie jest w tym przypadku ukryty system? O tym wszystkim opowie Mateusz Antczak – projektant współpracujący z grafika swps, zajmujący się m.in. wdrażaniem programów Corporate Identity.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania!

Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie wydarzenia (link poniżej).

To już drugi webinar z cyklu Dobry Design Działa. Podczas spotkań Mateusz Antczak opowie o roli projektanta w różnych rodzajach projektów. Poruszymy wiele kwestii związanych z projektowaniem graficznym, np.:
- Na czym się skupić, projektując logo?
- Do czego wykorzystać plakat?
- Dlaczego typografia jest ważna?

O ekspercie
Mateusz Antczak - projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

Termin i miejsce:
19 sierpnia 2020 r., godz. 18.00-19.00
spotkanie online

Do zobaczenia! 😊

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
waw4free zachęca do adopcji! :)
Aby korzystać ze strony, wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy i JavaScriptZobacz instrukcję.