Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

Nowa Zelandia - tam gdzie zaczyna się dzień // prelekcja on-line

📅 Data: czwartek, 30 lipca 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️

NOWA ZELANDIA - TAM GDZIE ZACZYNA SIĘ DZIEŃ
Anna i Marcin Szymczakowie

Prelekcja ON-LINE na żywo odbędzie się na stronie: link

OPIS POKAZU:
Podróż na kraniec świata – do krainy marzeń, maoryskich mitów, fenomenalnych krajobrazów... Witaliśmy dzień, podziwiając jurajskie lasy z tysiącletnimi drzewami kauri; spacerując wybrzeżami wzburzonego Pacyfiku; biwakując na skraju lodowca u stóp Mt. Cooka; podglądając pingwiny, wieloryby i lwy morskie; przeglądając się w turkusowych taflach jezior; poznając egzotyczną kulturę maoryską.
Podczas prawie trzymiesięcznej wyprawy przejechaliśmy 12 tysięcy kilometrów, odwiedzając najciekawsze zakątki obu nowozelandzkich wysp. To kraj, który ma do zaoferowania prawie wszystkie krajobrazy świata: wysokie piaszczyste wydmy; magiczne jaskinie, ukryte w wilgotnych lasach z drzewiastymi paprociami; malownicze klifowe wybrzeża; aktywne wulkany oraz towarzyszące im gorące źródła i gejzery; nieprzebyte pasma górskie… Wyprawa ta pozostawiła w nas niezliczoną ilość wspomnień i przygód, lecz była ogromnym wyzwaniem, gdyż podróżowaliśmy z naszą półtoraroczną córką...

O AUTORACH:
Nasza przygoda podróżnicza zaczęła się już w czasach studenckich, kiedy zorganizowaliśmy wspólnie kilka trekkingowych wypraw w Andy, Ałtaj, Tien Szan, góry Elburs czy Alpy Japońskie, Himalaje i Pamir. Wtedy też zmierzyliśmy się z Jedwabnym Szlakiem w zachodnich Chinach, Uzbekistanie i Iranie. Dotarliśmy na „Dach Świata” i pod świętą górę Kailasz dość nietypowo, z Kaszgaru. Smakowaliśmy zieloną herbatę pod Fuji, a także przemierzaliśmy amazońską dżunglę. Gdy dwanaście lat temu urodziła nam się córka Iga, zaczęliśmy podróżować we trójkę. Razem zwiedziliśmy świat od Nowej Zelandii przez Japonię, Chiny, Oman, Armenię, Gruzję, Europę po Maroko. Od siedmiu lat podróżujemy już we czwórkę – z synkiem Jasiem – i zdążyliśmy już odwiedzić Sardynię, Iran, Gruzję, Emiraty Arabskie, Namibię, USA, Kanadę, a podczas ostatniej wyprawy – Botswanę, Zimbabwe, RPA i Lesotho. Na wyjazdach dużo fotografujemy co znalazło swój wyraz w trzech wydanych albumach po Japonii, Boliwii i Tybecie. Od czasu do czasu piszemy przewodniki np. bestsellerowe “Tatry z dzieckiem” czy “Gruzja 3w1”. Od kilku lat jesteśmy też organizatorami profesjonalnych pokazów slajdów w warszawskim kinie Luna – InMundo. (opis ze strony fotografiapodroznicza.pl)

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: slajdowisko