Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Zrozumieć sztuczną inteligencję: humaniści vs umysły ścisłe

Zrozumieć sztuczną inteligencję: humaniści vs umysły ścisłe

reklama
📅 Data: czwartek, 27 sierpnia 2020

⏰ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
wspiera nas
Opti Taxi
   udostępnij tweetnij wykop
Jesteśmy świadkami niewiarygodnie szybkiego postępu technologicznego. Sztuczna inteligencja na dobre zagościła w naszym życiu, choć czasem nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy – aby się o tym przekonać, wystarczy wyciągnąć z kieszeni swojego smartfona! Artificial Intelligence to nie tylko urządzenia elektroniczne w domach, samochodach czy komputery, lecz także inteligentne maszyny, systemy i roboty, które – dzięki projektowaniu modeli zachowań inteligentnych – są zdolne do podejmowania decyzji, uczenia się i rozumowania abstrakcyjnego. Sztuczna inteligencja jest jednym z bardziej interesujących kierunków rozwoju informatyki, ale jednocześnie wymaga znajomości mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki.

Jak działa sztuczna inteligencja? Czy mogą ją zrozumieć wyłącznie umysły ścisłe? Jakie są związane z nią szanse i możliwości, a jakie zagrożenia? Dlaczego sztuczna inteligencja mająca działać przeciwko człowiekowi to mit? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję, by pomagała nam w codziennym życiu?

Na te pytania odpowie dr hab. Andrzej Wodecki – wykładowca specjalności Psychologia sztucznej inteligencji na kierunku Psychologia i informatyka Uniwersytetu SWPS. Webinar poprowadzi neurokognitywistka Aleksandra Kołodziej.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każdy może zadawać pytania!

Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie wydarzenia (link poniżej).

Gość
dr hab. Andrzej Wodecki, MBA – wykładowca specjalności Psychologia sztucznej inteligencji na kierunku Psychologia i informatyka Uniwersytetu SWPS, adiunkt na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Specjalizuje się w uczeniu maszynowym, nauczaniu ze wzmocnieniem (reinforcement learning) oraz zastosowaniach sztucznej inteligencji i systemów autonomicznych w biznesie. Autor książki „Artificial Intelligence in Value Creation” (Palgrave MacMillan 2019, polskie wydanie: „Sztuczna Inteligencja w kreowaniu wartości organizacji”, Edu-Libri, 2018). Ukończył wiele zaawansowanych programów edukacyjnych z obszaru sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (m.in.: AI for Business Leaders Executive Program, Artificial Intelligence with Specializations Nanodegree, Machine Learning Engineer Nanodegree, Data Scientist Nanodegree i Deep Reinforcement Learning Nanodegree).
Ma kilkanaście lat doświadczenia we wdrożeniach systemów klasy ERP dużych projektów e-learningowych i zarządzania kapitałem ludzkim, wdrożeniach systemów SAP i Oracle w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, doradztwie strategicznym dla sektora publicznego. Od blisko 20 lat dzieli się tymi doświadczeniami, nauczając w prestiżowych programach MBA, w szczególności w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej i Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Autor wielu publikacji i raportów dotyczących kapitału intelektualnego i innowacyjności.
Inicjator i lider wielu startupów internetowych, w tym Skakanka.pl (system rozwoju umiejętności poznawczych dzieci i młodzieży), AeroBrains.com (wykorzystanie neurokognitywistyki w usprawnianiu procesów poznawczych osób dorosłych) czy iLab Sp. z o.o. (kursy robotyki dla dzieci i młodzieży).

Prowadząca
Aleksandra Kołodziej – absolwentka Neurokognitywistyki na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Doktorantka Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich Uniwersytetu SWPS. Prezes zarządu Fundacji na rzecz Popularyzacji i Rozwoju Neuronauki „Mózg!”. Wieloletnia Przewodnicząca Koła Neuronauki, działającego na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz organizatorka Dnia Mózgu. Badawczo zajmuje się głównie funkcjonowaniem poznawczym na poziomie behawioralnym i elektrofizjologicznym u osób z depresją. Realizowała badania dzięki finansowaniu z programu dla młodych naukowców Diamentowy Grant (MNiSW) oraz grantu Etiuda (NCN). Stypendystka Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Dokształcała się na stażu naukowym w Uniwersytecie Humboldtów w Berlinie oraz w Instytucie Donders w Holandii.

Termin i miejsce:
27 sierpnia 2020 r., godz. 18.00–19.00
online

Do zobaczenia! 😊

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
waw4free zachęca do adopcji! :)
sprawdź nasze recenzje jedzenia na mieście :)
Aby korzystać ze strony, wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy i JavaScriptZobacz instrukcję.