Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

LIVE: (Ból)shit relacji - obsługa Klienta nie działa?

LIVE: (Ból)shit relacji - obsługa Klienta nie działa?
📅 Data: środa, 19 sierpnia 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 11:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


#DyżurTrenerski: Panel ekspercki - dwóch Trenerów, jeden temat przewodni, cała godzina dla Was! Wiedza, doświadczenie, dyskusja i oczywiście miejsce na Wasze pytania.

Najbliższy temat - ”(Ból)shit relacji - obsługa Klienta nie działa?”:
✅ Co się działo przez ostatnie 4 miesiące - czy COVID zweryfikował Customer Experience?
✅ 80% managerów uważa że dostarcza bardzo dobrą obsługę Klienta, 20% procent Klientów to potwierdza
✅ Dlaczego obsługa Klienta jest cały czas do …?
✅ Obsługa klienta jest bardzo prosta, jednak firmy nie potrafią tego robić?
✅ Dlaczego Klienci mają duże oczekiwania - co jest z nimi nie tak?
✅ 3 czynniki, które decydują o tym, czy Klient jest zadowolony
✅ Badania wskazują na rosnącą satysfakcję Klientów… Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle?
✅ Klienci więcej wybaczają, a firmy mają idealną wymówkę

Dzięki panelowi:
✅ Dowiesz się jak Twoja firma znajduje idealne wymówki, aby nie dbać o Klientów
✅ Poznasz 3 czynniki, które decydują o satysfakcji Klienta
✅ Spojrzysz na obsługę “okiem” Klienta

Gość:
Maciej Buś
Specjalizuje się w budowie strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Twórca idei Customer Fixe i fundacji Customer Fixe wspierającej rozwój firm w zakresie efektywnej komunikacji z klientami. Twórca i prezes Polskiego Forum Call Center. Inicjator kluczowych inicjatyw dla rozwoju profesjonalizacji usług komunikacji marek z klientami. Za swoją działalność na tym polu wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi blog i podcast link.

Prowadzący:
Adam Pluciński
Właściciel firmy Circinus Training Center, Trener Biznesu, Ekspert branż HR i Call Contact Center, jedna z 25 najważniejszych osób branży customer care minionego roku.
Wspiera w rozwoju firmy i organizacje, które chcą budować zaangażowanie pracowników, a jedną z ich największych wartości są ludzie. To co robi, daje ludziom możliwość rozwoju, a co więcej przekłada się bezpośrednio na efekty osobiste i biznesowe. Od ponad 13 lat realizuje szkolenia i projekty rozwojowo-doradcze.

Transmisja odbędzie się na Facebookowym profilu >> link
(nie korzystaj z linków umieszczanych w komentarzach na FB)

-----------
#DyżurTrenerski - akcja, która powstała w czasach pandemii - wspieraliśmy firmy dostarczając im różne wskazówki i narzędzia w skondensowanych dawkach poprzez cotygodniowe transmisje LIVE z ekspertami w różnych tematach, od sprzedaży i obsługi klienta, przez zarządzanie projektami po komunikację, storytelling i marketing internetowy.
Wracamy w nowej formule, dalej opierając się na tym, co jest dla biznesu naszą największą wartością - Circinus to kolektyw ekspertów w swoich dziedzinach i to właśnie ich doświadczeniem będziemy się z Wami dzielić. #DyżurTrenerski to przestrzeń do dialogu i wymiany doświadczeń - w różnych formach.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧