Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Zapraszamy na debatę online pt. Uchwycić nostalgię. Jak badać i wykorzystywać w komunikacji tęsknotę za kultowymi treściami kultury?
Czasem ponadczasowe, a czasem ekscytujące wyłącznie dla jednej generacji. O rzeczach kultowych porozmawiamy z ekspertami, którzy na co dzień poszukują ich, przyglądają się im i wykorzystują w komunikacji.
❓ Jakie treści uzyskują status kultowych i dlaczego? Czy dotyczy to wyłącznie kultury materialnej, czy też zjawisk związanych ze sztuką czy konstruktami społecznymi?
❓ Jakie wyzwania stoją przed osobami zajmującymi się badaniem rzeczy i zjawisk kultowych? Jakie pułapki tutaj czyhają?
❓ Jak katalog rzeczy kultowych zmienia się z czasem? Co ma szanse być kultowe za 10, 20 lat?
To niektóre z pytań jakie będziemy stawiać w trakcie naszej rozmowy.
Serdecznie zapraszamy do udziału w dyskusji i zadawania pytań naszym prelegentom bezpośrednio na czacie w trakcie wydarzenia.
Agnieszka Kwaśniewska – psycholożka społeczna, Chief Strategy Officer (CSO) at Saatchi & Saatchi IS.
Dr Michał Lutostański – socjolog z Uniwersytetu SWPS, Innovation Business Lead Client Director w Kantar, wiceprezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Anna Maria Szutowicz – etnografka, założycielka butiku strategicznego Y&Lovers.
Debatę poprowadzi Robert Zydel z PME.
Debata realizowana w ramach projektu „Rzeczy kultowe” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu Edukacja kulturalna na lata 2018-20 oraz współfinansowania Samorządu Województwa Mazowieckiego.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
wykładinne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie