Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Lekcja Lockdownu | Wieczory dla dorosłych online

Lekcja Lockdownu | Wieczory dla dorosłych online

reklama
📅 Data: środa, 16 września 2020

⏰ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
wspiera nas
Opti Taxi
   udostępnij tweetnij wykop
Rozpoczął się rok szkolny 2020–2021. I jak nigdy dotąd, nic nie jest oczywiste. Na pierwszy dzwonek jedni czekali z niecierpliwością, inni z obawą. Przez media toczy się dyskusja o bezpieczeństwie i zasadności otwierania szkół. Spory wzbudza też obowiązująca podstawa programowa. Podnoszą się liczne głosy na temat nieadekwatności metod nauczania i przeciążenia uczniów uczennic obowiązkami. Jeszcze nigdy powrót do szkoły po wakacjach nie wiązał się z tyloma pytaniami i wątpliwościami.

Nie zawsze pamiętamy, przekazywanie wiedzy nie jest jedynym zadaniem szkoły. Równie ważne jest kształtowanie u dzieci i młodzieży kompetencji społecznych, przygotowanie ich do samodzielnego życia, nauczenie wykorzystywania zdobytych informacji do rozwiązywania problemów. Co więc daje chodzenie do szkoły? Jakie znaczenie w procesie rozwoju dziecka ma edukacja stacjonarna? Czego nauczyło nas doświadczenie wiosennego lockdownu i jak można to doświadczenie wykorzystać dla poprawy jakości nauczania? Będziemy się nad tym zastanawiać na najbliższym Wieczorze dla dorosłych online. Odkrywa Samsung. W dyskusji wezmą udział:

dr Magdalena Śniegulska – psycholożka, specjalistka w dziedzinach psychologii rozwoju, psychologicznych podstaw edukacji, wspierania rozwoju, umiejętności rodzicielskich. Pracownica naukowa w Katedrze Psychologii Klinicznej i Zdrowia Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Szkole Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, członkini-założycielka Stowarzyszenia Wspólne Podwórko. Autorka tekstów popularyzujących wiedzę psychologiczną z obszaru wychowania dzieci i problemów rozwojowych. Prowadzi terapię indywidualną i grupy terapeutyczne dla dzieci i młodzieży.

Magdalena Jurewicz – socjolożka, trenerka, koordynatorka procesu doskonalenia mentorów i mentorek w Szkole Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi kursy doszkalające dla nauczycielek i nauczycieli pn. „100 pomysłów na relacje z uczniami”. Koordynuje projekt „Myśląca Klasa”. Współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami kształcenia nauczycieli, m.in. Teachers College na Columbia University w Nowym Jorku.

Jarosław Szulski – nauczyciel i wychowawca w gimnazjum i liceum im. Tadeusza Reytana w Warszawie. Organizator i pomysłodawca wielu przedsięwzięć szkolnych i pozaszkolnych. Autor dwóch powieści o szkole: „Zdarza się” i „Sor”. Współpracuje z Grupą Firm Doradczych Values Jacka Santorskiego, gdzie pełni funkcję kierownika zespołu projektowego Akademia Psychologii Przywództwa – Studium Podyplomowe realizowanego w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Transmisja odbędzie się na Facebookowym profilu CNK >> link
(nie korzystaj z linków umieszczanych w komentarzach na FB)

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
waw4free zachęca do adopcji! :)
sprawdź nasze recenzje jedzenia na mieście :)
Aby korzystać ze strony, wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy i JavaScriptZobacz instrukcję.