Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze?

Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze?

reklama
📅 Data: wtorek, 13 października 2020

⏰ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
wspiera nas
Opti Taxi
   udostępnij tweetnij wykop do kalendarza ustaw przypomnienie
Powszechnie mówi się, że dżentelmeni (i damy) nie rozmawiają o pieniądzach, jednak trudno ignorować ten temat. Choć praca projektanta w dużej mierze poświęcona jest rozwiązywaniu problemów i kreacji, nie możemy zapominać o bardziej prozaicznej stronie naszej pracy. Temat wyceny usługi staje się problematyczny, gdy nie mamy do dyspozycji sztabu osób odpowiedzialnych za organizację i prowadzenie projektów. Podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu Dobry Design Działa projektant z Katedry Grafiki naszego Uniwersytetu Mateusz Antczak opowie o dostępnych modelach wycen, a także przyjrzy się obowiązującym na rynku stawkom za wykonywanie projektów graficznych. Jak wycenić projekt logo? Ile powinna kosztować dobra identyfikacja wizualna lub strona internetowa? Między innymi tego dowiemy się podczas webinaru.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania!

Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie wydarzenia (link poniżej).

Dobry Design Działa
To już kolejny webinar z cyklu Dobry Design Działa. Podczas spotkań Mateusz Antczak opowiada o roli projektanta w różnych rodzajach projektów. Poruszamy wiele kwestii związanych z projektowaniem graficznym, np.:
- na czym się skupić, projektując logo?
- do czego wykorzystać plakat?
- dlaczego typografia jest ważna?

Ekspert
Mateusz Antczak - projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

Termin i miejsce:
13 października 2020 r., godz. 18.00
spotkanie online

Do zobaczenia! 😊

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
waw4free zachęca do adopcji! :)
sprawdź nasze recenzje jedzenia na mieście :)
Aby korzystać ze strony, wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy i JavaScriptZobacz instrukcję.