Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
BEZPŁATNE WEBINARIUM: Jak udzielać skutecznej informacji zwrotnej? Poznaj praktyczne narzędzia feedback i feedforward
Udzielanie skutecznej informacji zwrotnej jest sztuką. Większość z nas była uczona na studniach czy szkoleniach, udzielania feedbacku w postaci tzw. kanapki. Jest to wypowiedź składająca się kolejno z informacji pozytywnej, negatywnej i ponownie pozytywnej. Feedback może być bardzo skutecznym narzędziem motywowana i korygowania, gdy wiemy jak go stosować. W większość przypadków otrzymujemy jednak tzw. „czerstwą kanapkę”, która odnosi się do przeszłości i buduje opór.
Odpowiedzią na to podejście może być feedfroward, w którym błędy stają się lekcjami, a osoba, z którą prowadzimy rozmowę, odnajduje w sobie potencjał do proaktywnego działania.
Zapraszamy Cię do poznania kluczowych informacji na temat tego, jak skutecznie prowadzić rozmowy feedbackowe i feedforwardowe, tak, aby były one większą przyjemnością, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego rozmówcy.
Termin webinarium z zakresu:
Termin: 17.11.2020r.
Godziny: 14:30-15:30
Czas trwania: 60 minut
Ważne: Limit do 200 osób; nie czekaj z rejestracją >> link
Ten temat realizujemy również w formie:
Szkolenia online otwartego
Szkolenia zamkniętego na zamówienie
Sesji coachingowych
Adresaci webinarium z zakresu:
Kadra menedżerska, na co dzień zarządzająca pracownikami.
Pracownicy działów kadr/Human Resources.
Trenerzy, nauczyciele, psychologowie i coache.
Osoby współpracujące w zespołach.
Osoby chcące poznać zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
Dzięki temu webinarium nabędziesz wiedzę o:
Jakie są zasady udzielania informacji zwrotnej?
Dlaczego tradycyjny feedback już nie działa?
Z czego wynika opór i brak efektywności sesji feebackowej, opartej na błędach i przeszłości?
Na co warto zwrócić uwagę przy przygotowywaniu informacji zwrotnej?
Z czego wynika rosnąca popularność udzielania informacji zwrotnej metodą feedforward?
Program Szkolenia
Informacja zwrotna – po co i dlaczego?
Czemu tradycyjna „kanapka nie działa”? Najczęstsze błędy.
Kiedy warto stosować feedback i odwoływać się do przeszłości? Warunki skuteczności.
Feedback a feedforward – podobieństwa i różnice.
Feedfroward, czyli czemu warto odwoływać się do przyszłości, możliwości i potencjału naszego rozmówcy?
Jak feedforward może pomóc prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, współpracownikami i klientami?
Przegląd możliwych technik udzielania informacji zwrotnej feedbackowej i feedforwardowej.