Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

IAB ExpertPanel: Zaufanie internautów a COVID-19. Premiera raportu IAB Polska

IAB ExpertPanel: Zaufanie internautów a COVID-19. Premiera raportu IAB Polska
📅 Data: piątek, 04 grudnia 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 11:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Wspólnie z zaproszonymi ekspertami będziemy dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. 📙 Podczas spotkania odbędzie się premiera najnowszego raportu IAB Polska „Zaufanie internautów a COVID-19”, który jest obszerną analizą poziomu zaufania Polaków w dobie pandemii.

W przeprowadzonym badaniu, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły relacje społeczne.
Aby klienci ufnie powrócili do sklepów i punktów usługowych, muszą mieć poczucie, że marka/firma stawia ich bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Podobnie jest ze wszelkimi transakcjami (czy offline czy online) - aby zachęcić klientów do wyboru danej oferty, również ogromne znaczenie będzie mieć odpowiednio dobrany przekaz reklamowy podkreślający wartość zaufania. W najbliższym czasie stara prawda „reklama dźwignią handlu” będzie bardziej aktualna niż kiedykolwiek dotąd, a reklama cyfrowa odegra kluczową rolę w wychodzeniu gospodarki z kryzysu post-covid.

🔴 Wspólnie z zaproszonymi ekspertami będziemy chcieli znaleźć odpowiedzi na poniższe zagadnienia.

• Jaką wartość, nie zawsze pieniężną, ma zaufanie dla każdego uczestnika rynku: klienta, pracownika, właściciela. Dlaczego warto inwestować w działania, które budują zaufanie i jak chcemy nasze obietnice wobec konsumenta spełniać?

• Globalnym trendem jest postrzeganie zaufania w rankingu kluczowych cech firmy, budujących reputację danego przedsiębiorstwa. Jak wygląda to w Polsce?

• Digital trust po koronawirusie. Zawrotne tempo cyfryzacji wszystkich sfer życia sprawia, że zaistniała potrzeba redefinicji zaufania, które tradycyjnie opierało się na zaufaniu do rodziny czy przyjaciół, a w formie rozbudowanej – na przykład do polityków czy instytucji rządowych. Obecnie kwestię zaufania musimy rozszerzyć na nowe technologie. Czy Polacy są otwarci na takie zmiany? Jakie obawy mają Polacy wobec nowych technologii?

• Zaufanie do marek: reklama cyfrowa to skomplikowany system naczyń wzajemnie powiązanych, w którym wszystkie elementy mają wpływ na efekt końcowy: jakość. Dbając o jakość na każdym etapie procesu, budujemy zaufanie, a to z kolei przekłada się na wymierne efekty dla całego ekosystemu. Jak poszczególne ogniwa ekosystemu reklamowego budują zaufanie konsumentów do swojej marki? Jak zmieniło się to na przestrzeni ostatnich miesięcy? Jak pandemia COVID-19 zmieniła podejście firm i konsumentów do kwestii zaufania?

• Jakie jest zaufanie Polaków do poszczególnych rodzajów mediów? [internet / telewizja / radio / social media / prasa].

• Jaka jest waga zaufania w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez klientów

🔴 Wydarzenie odbędzie się w formie transmisji live na FB >> link

Agenda wydarzenia:
👨‍🏫 Prezentacja wyników raportu – Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Panel ekspercki:
🗣 Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska,
🗣 Ania Iller, Branded Content Manager, Allegro,
🗣 Darek Maciołek, Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas,
🗣 TBA

#AkredytacjaDIMAQ
✅ Posiadacze certyfikatów #DIMAQ za udział w webinarze otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. Należy zrobić print screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: spotkanie wykład inne
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧