Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

IAB ExpertPanel: TV+WWW = Razem lepiej. Premiera raportu IAB Polska

IAB ExpertPanel: TV+WWW = Razem lepiej. Premiera raportu IAB Polska
📅 Data: poniedziałek, 07 grudnia 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 11:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Wspólnie z zaproszonymi ekspertami będziemy dyskutować o dynamice zjawiska multiscreeningu w obliczu postępującej cyfryzacji oraz konsumpcji mediów przez Polaków.
📕 Podczas spotkania odbędzie się premiera IV edycji raportu IAB Polska „TV+WWW = Razem lepiej”, który kompleksowo analizuje współkonsumpcję ekranów wśród polskich internautów.

Przed telewizorem, ze smartfonem w ręku - oto często spotykany scenariusz tzw. multiscreeningu. Korzystanie z przynajmniej dwóch ekranów jednocześnie do konsumpcji mediów jest w Polsce coraz popularniejszym zjawiskiem, które na przestrzeni ostatnich lat bacznie obserwuje IAB Polska. Wyniki prowadzonych cyklicznie przez IAB Polska badań wskazują jednoznacznie, że zmienia się nie tylko charakter multiscreeningu, ale również adaptacji muszą ulegać narzędzia marketingowe - inwestycje w działania integrujące komunikację w telewizji i internecie mają nie tylko ogromny potencjał, ale są wręcz niezbędne, aby dostosować się do potrzeb konsumentów. Z badania wynika, że multiscreening wciąż się rozwija, a postępująca cyfryzacja zmienia istotnie jego oblicze. Coraz mniej użytkowników ogląda tradycyjną telewizję, a jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi.

👨🏻‍🏫 Wspólnie z zaproszonymi ekspertami będziemy chcieli znaleźć odpowiedzi na poniższe zagadnienia.

• Jak Polacy konsumują obecnie media? Jak panująca epidemia wpłynęła na zachowania Polaków?
• Jak zmieniała się dynamika multiscreeningu na przestrzeni ostatnich lat? Czy RTV przegrywa w wyścigu o uwagę odbiorcy?
• Jak dotrzeć do odbiorców, którzy mają tak rozproszoną uwagę?
• Jakie są prognozy dotyczące dynamiki zjawiska współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów?
• Jak zjawisko multiscreeingu oddziałuje na reklamę i marketing? Jak styl konsumpcji mediów wpływa na planowanie efektywnych kampanii cross-mediowych?

🔴 Wydarzenie odbędzie się w formie transmisji live na FB >> link

Agenda wydarzenia:
Prezentacja wyników raportu – 👨🏻‍🏫Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
Panel ekspercki:
Krzysztof Sobieszek, Busieness Transformation, Pactice Lead, Publicis Groupe
Jakub Kwaczyński, Head of Strategy, GoldenSubmarine
Krzysztof Caliński, Z-ca Dyrektora ds. Wideo Online Grupa Cyfrowy Polsat

Moderatorem dyskusji będzie Robert Wielgo, członek zarządu, CMO IAB Polska

#AkredytacjaDIMAQ
✅ Posiadacze certyfikatów #DIMAQ za udział w webinarze otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. Należy zrobić print screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: spotkanie wykład inne
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧