Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
PROGRAM: Kluczowe pytania menedżerów i pracowników w zespołach:
-Lepiej poczekać z trudnym feedbackiem do powrotu do biura Czy online będzie łatwej czy trudniej rozmawiać?
-Czego użyć - kanapki, feedbacku typu FUKO, a może feedforward?
Jakie jest największe zagrożenie dla dającego feedback?
-Co może najgorszego spotkać otrzymującego informację zwrotną?
-Co dobrego może spotkać obie osoby?
-Co może zrobić osoba otrzymująca IZ, aby przyjąć ją konstruktywnie?
-Jak osoba dająca IZ może poprosić o informacje na swój temat?
Analiza case study (Jak się przygotować? Co zastosować? Co mówić? Czego nie mówić? Jak konstruktywnie zakończyć?)
Zapisy przez formularz: link
3 terminy do wyboru: 11, 19 lub 25 luty
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
warsztatywykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie