Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Zaangażowanie a środowisko uczenia się w eduakcji zdalnej
Na czym polega i jakie formy przyjmuje zaangażowanie podczas zajęć zdalnych? Co tworzy zdalne środowisko uczenia się? Jak środowisko to wpływa na zaangażowanie uczestników zajęć? W jaki sposób badać zaangażowanie podczas zajęć zdalnych?
Zespół badaczy Centrum Nauki Kopernik zaprasza na seminarium otwarte, poświęcone roli środowiska uczenia się w budowaniu zaangażowania podczas zajęć zdalnych. Spotkanie przeznaczone jest dla badaczy, edukatorów, organizatorów wydarzeń i projektów edukacyjnych. Punktem wyjścia do dyskusji będzie prezentacja wyników badań przeprowadzonych podczas zajęć zdalnych organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych w 2020 roku.
Podczas dyskusji zastanowimy się:
• co oznacza termin „zdalne środowisko uczenia się”;
• na co zwrócić uwagę, planując zdalne zajęcia;
• jakie oczekiwania dotyczące zaangażowania są realne w edukacji zdalnej;
• co warto uwzględniać, projektując zajęcia.
Seminarium poprowadzi zespół Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego Centrum Nauki Kopernik – dr Aneta Gop, dr Ilona Iłowiecka-Tańska, dr Małgorzata Łukianow, Katarzyna Potęga vel Żabik
Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa – do dyskusji na żywo z prowadzącymi oraz do dzielenia się własnymi przemyśleniami i spostrzeżeniami na czacie.
Udział w seminarium wymaga rejestracji. Zgłoś swój udział za pośrednictwem formularza rejestracyjnego na stronie wydarzenia >> link
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
spotkaniewykładinne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie