Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl webinarów kobieta w reklamie i marketingu: Kobiety też grają. Czas by marketerzy to zauważyli

Cykl webinarów kobieta w reklamie i marketingu: Kobiety też grają. Czas by marketerzy to zauważyli

reklama
📅 Data: wtorek, 09 marca 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 14:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy marketingu i reklamach (i nie tylko!) w szeroko pojętym kobiecym aspekcie.

📍 Gdzie? Na głównej stronie FB CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡 Kobieta w reklamie i marketingu.
🐾 Kto: Karolina Kałużyńska
Specjalistka komunikacji w sektorach gamingu, esportu i nowych technologii. Aktualnie PR Managerka w agencji marketingu gamingowego Gameset. Wcześniej w agencji Monday odpowiadała za prowadzenie projektów PR dla największych marek z kategorii, m.in Intel i Electronic Arts. Gościnnie wykładowczyni na kierunku esportowym AWF Katowice, autorka artykułów specjalistycznych z zakresu gaming marketingu i prelegentka konferencji marketingowych. Prywatnie podróżniczka, miłośniczka roślin i fanka kina.

🧡 O czym? Kobiety też grają. Czas by marketerzy to zauważyli
📖 Kobiety stanowią niemal 50% graczy na świecie (47% w Polsce). W kampaniach marketingowych nawiązujących do kultury gamingowej dominuje wizerunek gracza-mężczyzny i influencerzy płci męskiej. Chociaż pojawiają się już kampanie skierowane do kobiet, ich natężenie nie oddaje tego, jak dużym procentem grupy docelowej są kobiety.
Specjalistka komunikacji w sektorach gamingu, esportu i nowych technologii. Aktualnie PR Managerka w agencji marketingu gamingowego Gameset. Wcześniej w agencji Monday odpowiadała za prowadzenie projektów PR dla największych marek z kategorii, m.in Intel i Electronic Arts. Gościnnie wykładowczyni na kierunku esportowym AWF Katowice, autorka artykułów specjalistycznych z zakresu gaming marketingu i prelegentka konferencji marketingowych. Prywatnie podróżniczka, miłośniczka roślin i fanka kina.
Zapraszamy!

► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: WhitePress COPY SHOP drukarnia cyfrowa, FreshMail, Newspoint, Prowly, HEVRE, Niebieski Lis, InfluencerTool, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, sprawny.marketing, Piekarnia Cukiernia Awiteks, IMM, Newspoint, Scena Supernova, Kwiaciarnia Krokusik, Movie On, A to dobre!., Księgarnia Karakter, Cowork Mrowisko, Księgarnia Karakter
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę