Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl webinarów kobieta w reklamie i marketingu: Techniki wpływu w content marketingu

Cykl webinarów kobieta w reklamie i marketingu: Techniki wpływu w content marketingu

reklama
📅 Data: wtorek, 30 marca 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 14:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy marketingu i reklamach (i nie tylko!) w szeroko pojętym kobiecym aspekcie.

📍 Gdzie? Na głównej stronie FB CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡 Kobieta w reklamie i marketingu.

🐾 Kto: Aleksandra Sudnik
Psycholog z wykształcenia i Content Manager z zawodu. Tworzeniem treści zajmuję się od dłuższego już czasu, a od prawie 3 lat zajmuję stanowisko Content Managera w agencji marketingowej Fox Strategy. Codziennie kreuję content, dbam o komunikację, a także wspieram prowadzone projekty i występuję w np. podcaście Dziennik Budowy Firmy. Zdradzę, że kiedy pytano mnie w szkole, kim chcę zostać w przyszłości, od zawsze mówiłam, że psychologiem. Śmiało więc, mogę powiedzieć, że codziennie realizuję swój cel, łącząc tym samym dwie, odrębne pasje.

🧡 O czym? Techniki wpływu w content marketingu - na przykładzie komunikatów kierowanych do kobiet.
📖 Garść najpopularniejszych i najchętniej stosowanych "sztuczek" psychologicznych, które wpływają na nasze decyzje zakupowe. Obecnie wyróżnia się kilka technik wpływu, które da się zauważyć w komunikatach reklamowych, tekstach sprzedażowych czy całych kampaniach. Przeanalizujemy te metody na przykładzie branż lub spotów, skierowanych wyłącznie do kobiet.
Zapraszamy!

► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: WhitePress COPY SHOP drukarnia cyfrowa, FreshMail, Newspoint, Prowly, HEVRE, Niebieski Lis, InfluencerTool, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, sprawny.marketing, Piekarnia Cukiernia Awiteks, IMM, Newspoint, Scena Supernova, Kwiaciarnia Krokusik, Movie On, A to dobre!., Księgarnia Karakter, Cowork Mrowisko, Księgarnia Karakter
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę