Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Webinar: Co nowego w Google Analytics, czyli Google Analytics 4
Podczas webinaru porozmawiamy o tym, jak Google Analytics 4 pozwoli lepiej oceniać efekty kampanii marketingowych oraz tworzonych treści. ✍🏼
Naszym gościem będzie Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star oraz trener SEO, Google Ads & Analytics.
Ekspert pokaże główne różnice miedzy wersją Universal a najnowszą wersją oznaczoną numerem 4, skupiając się na praktycznej stronie analizy danych.
Z webinaru dowiesz się m.in.:
✅ jak rozumieć metryki i dane w raportach;
✅ jakie są możliwości samodzielnego doszkolenia się z narzędzia;
✅ jak mierzyć efektywność działań na stronie internetowej i na rozwijającym się rynku aplikacji mobilnych.
Prowadzący:
👨🏻🏫 Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup. Szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.