Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl webinarów strategia w marketingu: Jak przygotować się do włączenia kampanii na Facebooku?

Cykl webinarów strategia w marketingu: Jak przygotować się do włączenia kampanii na Facebooku?

reklama
📅 Data: środa, 14 kwietnia 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 20:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy o szeroko pojętej strategii. Marki, komunikacji, marketingowej i nie tylko.

📍 Gdzie? Na stronie głównej CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Strategia marketingowa.

🐾 Kto: Dagmara Kokoszka-Lasota
Dagmara Kokoszka-Lassota. Specjalista ds psychologii marketingu i sprzedaży z 10-letnim stażem. Certyfikowany strateg. Pasjonatka Facebook Ads oraz mediów społecznościowych. Autorka e-booka „Jak nie bać się reklamy na Facebooku”. Współpracuje m.in. z Janiną Bąk, Bizuu Fashion oraz marką Strefa Kroju i Szycia. Prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Pomaga markom zbudować społeczność i wprowadzić na rynek swoje własne produkty. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.

🧡 O czym? Jak przygotować się do włączenia kampanii na Facebooku?
📖 Jak zaplanować skuteczne działania reklamowe? Kiedy włączyć pierwsze reklamy? Co powinniśmy przetestować w pierw
Zapraszamy!

► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Freshmail, Prowly, Clickmeeting, WhitePress, RocketJobs, Wydawnictwo MT Biznes, DIMAQ, Cowork Mrowisko, Hevre, Centrum zarządzania światem, Jazz Club Akwarium, Muduko, Copyshop, Kwiaciarnia Krokusik, A to dobre!, Awiteks, Oplątani bluszczem, Wizualna Karolina, eventyiprezenty.pl, tomaszpalak.pl, Solutions rent, Beprint, Mikołaj Barbanell - BAY media, Movie On, Mgnienia Studio, Sylwia Starzec Photography
Patroni medialni: Marketing przy kawie, Sprawny Marketing, Medialna Perspektywa, Magazyn Online Marketing

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę