Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Podczas pierwszej w tym roku debaty z cyklu Polskie DNA prof. Rafał Wiśniewski, dyrektor Narodowego Centrum Kultury porozmawia o patriotyzmie w kontekście budowania marki naszego kraju, na którą składają się aktywności i wizerunki Polaków oraz miejsc, w których mieszkamy, jak też polskich produktów.
Zastanowimy się również nad tym, w jaki sposób kultura jako jeden z elementów jednoczących i wzmacniających wspólnotę, tworzących tożsamość narodową może stać się atrakcyjnym produktem na rynku, oraz jak wykorzystać narzędzia, które daje nam marketing w działaniach kulturalnych na rzecz promowania postaw patriotycznych.
Do rozmowy zaprosiliśmy ekspertów i praktyków biznesu, marketingu i kultury. Wezmą w niej udział:
📍 Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny i wydawca magazynu Brief;
📍 Adam Mikołajczyk – prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc;
📍 Paweł Tkaczyk – ekspert, strateg budowania marki, Midea;
📍 Katarzyna Mieczkowska – dyrektor Muzeum Narodowego w Lublinie;
📍 Katarzyna Ziętal – dyrektor Centrum Archiwistyki Społecznej w Warszawie.
Transmisja na fanpage’u ( link ) i kanale YouTube Narodowego Centrum Kultury ( link ).
Debaty z cyklu Polskie DNA są elementem kampanii społeczno-edukacyjnej Narodowego Centrum Kultury #BarwyWspólne, której celem jest rozwijanie uczuć i postaw patriotycznych rozumianych jako codzienne, drobne gesty oraz szacunek symboli narodowych. Staramy się odpowiedzieć na pytanie: co to znaczy być patriotą w dzisiejszym świecie? Edukujemy i zachęcamy do świętowania polskości na co dzień – nie tylko od święta!
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
spotkaniewykładinne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie