Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl webinarów strategia w marketingu: Czy kultura zjada strategię na śniadanie?

Cykl webinarów strategia w marketingu: Czy kultura zjada strategię na śniadanie?

reklama
📅 Data: czwartek, 29 kwietnia 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 15:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy o szeroko pojętej strategii. Marki, komunikacji, marketingowej i nie tylko.

📍 Gdzie? Na stronie głównej CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Strategia marketingowa.

🐾 Kto: Michał Malinowski
Michał Malinowski, Beeffective Digital Marketing Agency
Absolwent kierunku European Management Studies. Karierę rozpoczął w branży finansowej, by potem podążać za pasją do mody męskiej. Pracował w topowej firmie odzieżowej, aż w końcu otworzył własny sklep w centrum Gdyni. Dokonania w obszarze wizerunkowym swojego biznesu doprowadziły go później do pracy w studiu kreatywnym. Od prawie roku Social Media Specialist w agencji digitalowej Beeffective. Dzięki obszernemu doświadczeniu jest w stanie analizować zagadnienia z różnych perspektyw. Po godzinach lubi aktywnie spędzać czas oraz często łapie z aparat.

🧡 O czym? Czy kultura zjada strategię na śniadanie?
📖 Biorąc pod uwagę doświadczenie Michała nie dziwi fakt, że do tematu strategii marketingowej podchodzi nieszablonowo. Inspiracją do prelekcji jest słynny cytat Petera Druckera “Culture eats strategy for breakfast”. Dotyczy on wpływu kultury organizacyjnej na sukces implementacji strategii w firmie. Michał podejmie próbę odniesienia tej tezy do strategii marketingowej oraz przedstawi jak może na nią wpływać kultura narodowa. Ta nietypowa interpretacja tytułowego cytatu może być szczególnie interesującą w czasie dynamicznie zmieniającego się środowiska, w jakim obecnie muszą radzić sobie marki.

Zapraszamy!

► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Freshmail, Prowly, Clickmeeting, WhitePress, RocketJobs, Wydawnictwo MT Biznes, DIMAQ, Cowork Mrowisko, Hevre, Centrum zarządzania światem, Jazz Club Akwarium, Muduko, Copyshop, Kwiaciarnia Krokusik, A to dobre!, Awiteks, Oplątani bluszczem, Wizualna Karolina, eventyiprezenty.pl, tomaszpalak.pl, Solutions rent, Beprint, Mikołaj Barbanell - BAY media, Movie On, Mgnienia Studio, Sylwia Starzec Photography
Patroni medialni: Marketing przy kawie, Sprawny Marketing, Medialna Perspektywa, Magazyn Online Marketing

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę