Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl webinarów strategia w marketingu: Jak połączyć twarde cele biznesowe z budowaniem wizerunku?

Cykl webinarów strategia w marketingu: Jak połączyć twarde cele biznesowe z budowaniem wizerunku?

reklama
📅 Data: środa, 21 kwietnia 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 15:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy o szeroko pojętej strategii. Marki, komunikacji, marketingowej i nie tylko.

📍 Gdzie? Na stronie głównej CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Strategia marketingowa.

🐾 Kto: Arkadiusz Brzegowy i Wojciech Mikoś oraz Aleksandra Witkowska.
Aleksandra to digital manager w agencji Arskom Sport Brokers specjalizującej się w marketingu sportowym. Od ponad czterech lat realizuje kampanie online dla marek, wykorzystując siłę sportowych emocji.
Arek - Z marketingiem związany od 2018 roku, w którym ukończył Marketing i Komunikację Rynkową na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie ze specjalizacją Public Relations. Na co dzień w Harbingers zajmuje się prowadzeniem kampanii płatnych, głównie w systemach reklamowych Facebook oraz Google Ads. Dobrze czuje się w kampaniach prowadzonych za pośrednictwem mediów społecznościowych, niemniej największą satysfakcję dają mu wysokie wyniki w działaniach e-commerce, swoje kompetencje rozwija głównie w obszarze analityki internetowej. Poza pracą związany amatorsko ze sportem, głównie jazdą na rowerze, bieganiem oraz pływaniem, które pozwalają mu stawiać pierwsze kroki w zawodach triathlonowych. Wojtek - Z marketingiem związany od 2009 roku, zajmuje się prowadzeniem kampanii w systemach Google i Facebook Ads. Kampanie optymalizuje w oparciu o jak największą ilość danych, dlatego też swoje umiejętności pogłębia nie tylko w kwestiach związanych z prowadzeniem kampanii SEM ale także w obszarach SEO, Analityki oraz User Experience. Na Uniwersytecie Jagiellońskim studiował Zarządzanie Reklamą. Poza pracą interesuje się e-sportem, globalną branżą gamingową, neuromarketingiem oraz trendami w komunikacji marketingowej marek.

🧡 O czym? Dlaczego YouTube to #GameChanger sportu?

📖 Kampanie wizerunkowe nierzadko odznaczają się ponad przeciętnie kreatywnymi pomysłami, oryginalnymi rozwiązaniami czy niestandardową, unikatową narracją. Obszar, który bardzo często spada na drugi plan lub zostaje niemal całkowicie pominięty to mierzenie efektów i ewaluacja rezultatów. Czy da się połączyć twarde cele biznesowe z budowaniem wizerunku?

Zapraszamy!

► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Freshmail, Prowly, Clickmeeting, WhitePress, RocketJobs, Wydawnictwo MT Biznes, DIMAQ, Cowork Mrowisko, Hevre, Centrum zarządzania światem, Jazz Club Akwarium, Muduko, Copyshop, Kwiaciarnia Krokusik, A to dobre!, Awiteks, Oplątani bluszczem, Wizualna Karolina, eventyiprezenty.pl, tomaszpalak.pl, Solutions rent, Beprint, Mikołaj Barbanell - BAY media, Movie On, Mgnienia Studio, Sylwia Starzec Photography
Patroni medialni: Marketing przy kawie, Sprawny Marketing, Medialna Perspektywa, Magazyn Online Marketing

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę