Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Webinar: Jak mówić i pisać o zmianach, by użytkownicy je polubili – wykorzystanie badań UX
Badania z użytkownikami, takie jak np. testy użyteczności czy wywiady, to kopalnia wiedzy dla projektantów serwisów internetowych, ale też produktów i usług cyfrowych.
Doświadczenie we współpracy z działami marketingu i komunikacji pokazuje jednak, że wnioski można wykorzystać znacznie szerzej.
Zapraszamy na webinar z Marią Leńczuk, Business Designer w EDISONDZIE.
Z webinaru dowiesz się m.in.:
✅ do czego badania UX przydadzą się w marketingu,
✅ jak wykorzystać wnioski z badań z użytkownikami, by komunikować zmiany,
✅ jak budować zaangażowanie swoich użytkowników na bazie wniosków z badań.
Prowadząca:
👩🏻🏫 Maria Leńczuk – posiada 20 lat doświadczenia w badaniach, doradztwie i projektowaniu usług. Pracowała dla publicznych i prywatnych firm oraz instytucji w Polsce i za granicą, m.in. Philip Morris International, Twisto i Chroma.
Chętnie dzieli się swoją wiedzą: prowadzi szkolenia UX, wykłada Zastosowania UX w Biznesie na Summer School Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie, jest mentorem na studiach podyplomowych User Centered Design na SWPS w Katowicach.