Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
▶ Na konferencję obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy: link ◀
Kongres Różnorodności to konferencja, która odbywa się cyklicznie od 2014 r. i jest stałym elementem w kalendarzu kluczowych inicjatyw CSR i HR w Polsce.
Celem Kongresu, organizowanego przez Goodbrand/BETTER oraz Henkel Polska, jest pobudzenie dyskusji na temat wyzwań związanych z zarządzaniem różnorodnością i budowaniem przyjaznych, otwartych i pełnych szacunku miejsc pracy.
Tegoroczna edycja odbędzie się 18–19 maja online, a jej hasło to „Tak silni jak najsłabszy z nas. Jak wzmacniać ludzi i organizacje w kryzysie (i nie tylko)”.
Podczas konferencji wystąpią znakomici eksperci, m.in. związani z naszym Uniwersytetem: Ewa Jarczewska-Gerc, Zuzanna Skalska, a także Piotr Voelkel, założyciel i współwłaściciel Grupy Kapitałowej VOX oraz współzałożyciel Uniwersytetu SWPS.
Wydarzenie odbędzie się online 18-19 maja 2021 r., o godz. 10:00 - 14:00.
▶ Na konferencję obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy: link ◀
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
▪ Kongres w poprzednich edycjach poruszał niezwykle istotne obszary, jakimi są różnorodność i inkluzja. Dzisiaj temat ten jest dla tym bardziej ważny i palący, bo Covid-19 unaocznił, jak bardzo jesteśmy sobie potrzebni i od siebie zależni, jesteśmy silni, dopóki idziemy ramię w ramię.
▪ Wszystkich nas osobiście dotknął wielomiesięczny i wielowymiarowy kryzys. Nadszedł czas budowania nowej rzeczywistości i nowego porządku. Tylko jak to zrobić? Jak poskładać rozpadające się organizacje i zespoły, a także nas samych? Na myśl przychodzi japońska sztuka kintsugi, czyli metoda naprawiania potłuczonej ceramiki, polegająca na łączeniu elementów drogocennym kruszcem – złotem.
▪ Filozofia kintsugi przejawia głęboką pokorę i zamiast tuszować niedoskonałości przedmiotu, czyni z nich atut. A ponieważ jest niezwykle pracochłonna, naprawie poddawane są przedmioty szczególnie cenne dla użytkownika. Dokładnie tego potrzebujemy dzisiaj – pokornego sklejenia na nowo naszego świata, naszych organizacji i nas samych. A tym cennym spoiwem jest kultura szacunku, przynależności i współpracy. Tylko dzięki niej będziemy w stanie stworzyć trwałą wartość. Minął czas pozorów, a nadszedł czas odwagi i autentyczności.
Termin spotkania:
18 - 19 maja 2021 r., godz. 10:00 - 14:00, online.
Organizatorzy:
▪ Goodbrand/BETTER
▪ Henkel Polska
Patron merytoryczny:
▪ Strefa Zarządzania naszego Uniwersytetu
Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziecie tutaj: link
Do usłyszenia online!
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
wykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie