Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl Customer Service/Success Temat:#CustomerSuccess – jak nakręcać rozwój i hamować odpływ klientów

Cykl Customer Service/Success Temat:#CustomerSuccess – jak nakręcać rozwój i hamować odpływ klientów

reklama
📅 Data: wtorek, 25 maja 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 17:30

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy o zadowoleniu klienta, opiece posprzedażowej, współpracy z klientem i szeroko pojętym customer experience / care / success.

📍 Gdzie? Na stronie głównej CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Customer Care / Success

🐾 Kto: Dominik Cisoń
Popularyzuje działania Customer Success i czerpie ze swojego sześcioletniego doświadczenia w e-commerce, zdobytego przede wszystkim w teamie Shoper. Tam, finalnie jako Learning Coordinator, zajmował się komunikacją automatyczną, onboardingiem klientów, szkoleniami i szeroko pojętą edukacją na temat e-handlu. Dziś jako Customer Success Manager pomaga firmom stawiać pierwsze kroki z narzędziem easyDITA – systemem do zarządzania treścią. Z wykształcenia inżynier mechatroniki i absolwent marketingu internetowego krakowskiej AGH.

🧡 O czym? #CustomerSuccess – jak nakręcać rozwój i hamować odpływ klientów
📖 Wiele firm już od dawna wie, że ich sukces zależy od sukcesu klientów. A sukces – w przeciwieństwie do zadowolenia klienta – jest obiektywny i mierzalny.
Jak pomóc klientom go osiągnąć? Jak budować z nimi długotrwałe relacje? Jak sprawić, by jak najmniej klientów odchodziło?
Czy Customer Service i Customer Success jakoś się różnią?
I jak właściwie wygląda codzienna praca Customer Success Managera?

Zaklepuj miejsce w kalendarzu, przyjdź, posłuchaj i zadaj pytania o #CustomerSuccess.

► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Freshmail, Prowly, Clickmeeting, WhitePress, RocketJobs, Wydawnictwo MT Biznes, DIMAQ, Cowork Mrowisko, Hevre, Centrum zarządzania światem, Jazz Club Akwarium, Muduko, Copyshop, Kwiaciarnia Krokusik, A to dobre!, Awiteks, Oplątani bluszczem, Wizualna Karolina, eventyiprezenty.pl, tomaszpalak.pl, Solutions rent, Beprint, Mikołaj Barbanell - BAY media, Movie On, Mgnienia Studio, Sylwia Starzec Photography

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
sprawdź nasze recenzje jedzenia na mieście :)