Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl Customer Service/Success Temat: Dwie strony medalu w obsłudze klienta

Cykl Customer Service/Success Temat: Dwie strony medalu w obsłudze klienta

reklama
📅 Data: środa, 26 maja 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy o zadowoleniu klienta, opiece posprzedażowej, współpracy z klientem i szeroko pojętym customer experience / care / success.

📍 Gdzie? UWAGA! Webinar odbędzie się TYLKO na grupie dyskusyjnej CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Customer Care / Success

🐾 Kto: Katarzyna Łoboda
"Obecnie wspieram markę Flügger jako specjalistka ds. marketingu, a przez ostatnie 7 lat zbierałam doświadczenie na różnych płaszczyznach marketingu po stronie agencji reklamowych. Dzięki temu wiem jak wygląda współpraca po "obu stronach medalu". 🙂 Od realizacji i organizacji szkoleń, poprzez koordynowanie eventów i kampanii promocyjnych dla dużych marek, aż do działań w social media, opracowywania strategii i czuwania nad rozwojem projektów. Poza marketingiem mam na swoim koncie własny biznes gastronomiczny oraz doświadczenie w pracy podczas gier team buildingowych. Na co dzień staram się dopracowywać swój sposób komunikacji tak, by był konkretny, jasny i prowadził do wspólnego sukcesu. 🙂"

🧡 O czym?Dwie strony medalu – czyli customer service z perspektywy account managera i specjalisty ds. Marketingu
📖 "Podczas wystąpienia opowiem o codziennej pracy w marketingu z dwóch perspektyw - agencji i marki. Odpowiem też na pytanie, czy moim zdaniem praca w client service to dobry pomysł na rozpoczęcie kariery w branży."

----
► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Freshmail, Prowly, Clickmeeting, WhitePress, RocketJobs, Wydawnictwo MT Biznes, DIMAQ, Cowork Mrowisko, Hevre, Centrum zarządzania światem, Jazz Club Akwarium, Muduko, Copyshop, Kwiaciarnia Krokusik, A to dobre!, Awiteks, Oplątani bluszczem, Wizualna Karolina, eventyiprezenty.pl, tomaszpalak.pl, Solutions rent, Beprint, Mikołaj Barbanell - BAY media, Movie On, Mgnienia Studio, Sylwia Starzec Photography
Patroni medialni: Marketing przy kawie, Sprawny Marketing, Medialna Perspektywa, Magazyn Online Marketing

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
sprawdź nasze recenzje jedzenia na mieście :)