Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Serwujemy prawdziwe mięcho o sprzedaży w internecie!
Już 15 czerwca odbędzie się kolejny, już 17. InCommerce – po raz drugi w formie ONLINE!
Motyw przewodni najbliższej edycji to KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ – czyli zaproszeni eksperci opowiedzą o tym, jak budować e-sprzedaż, wychodząc OD i DO użytkownika.
Zakres tematyczny najbliższego spotkania?
✅ SXO ✅ Marketing Automation ✅ Customer Care ✅ Google Analytics 4 ✅ System oceny e-sklepów na Facebooku ✅ Budowanie lojalności ✅ Platformy e-commerce
Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży!
Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym:
👉 link
Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.
PROGRAM:
W planie jest aż 9 mocnych prezentacji z zakresu rozwijania e-sprzedaży w oparciu o użytkownika:
1⃣ GOOGLE ANALYTICS 4 - POZNAJ 5 ETAPÓW SKUTECZNEGO WDROŻENIA NARZĘDZIA
Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai
2⃣ TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
Karolina Zabawska, CMO Sfmeble.pl
3⃣ MULTIKANAŁOWOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA - ZOBACZ JAK ROBIĄ TO INNI
Łukasz Hardek, Customer Success Coordinator w THULIUM
4⃣ CO TO JEST SXO - SEARCH EXPERIENCE OPTIMIZATION OD A DO Z
Piotr Skowroński, Senior SEO Specialist w Sempai
5⃣ E-COMMERCE NAPĘDZANY SPOŁECZNOŚCIĄ NA PRZYKŁADZIE TANIAKSIAZKA.PL
Rafał Jackiewicz, Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta w Glosel
6⃣ POD PRĄD Z INNOGY – SPRZEDAŻ W NAPIĘCIU PANDEMII
Benedykt Protasiuk, Head of SEO w Sempai
7⃣ JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW TWOJEGO ECOMMERCE DZIĘKI KOMUNIKACJI I AUTOMATYZACJI
Paulina Stężowska, Customer Success Specialist w edrone
8⃣ TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
Łukasz Plutecki, CEO Atomstore
9⃣ NOWY SYSTEM OCENY SKLEPÓW INTERNETOWYCH NA FACEBOOKU, BAZUJĄCY NA DOŚWIADCZENIU KLIENTA PO ZAKUPIE W SKLEPIE
Karolina Margasińska, Facebook Ads Specialist w Sempai