Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Cykl: Lejki sprzedażowe. Temat: Czy lejek sprzedażowy jest już passe?

Cykl: Lejki sprzedażowe. Temat: Czy lejek sprzedażowy jest już passe?
📅 Data: czwartek, 24 czerwca 2021

⌚ Godzina rozpoczęcia: 15:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Tym razem porozmawiamy o mapowaniu podróży klienta, lejkach sprzedażowych i połączeniu sprzedaży z marketingiem.

📍 Gdzie? Na stronie głównej CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Lejki sprzedażowe.
⏯ Temat webinaru: Czy lejek sprzedażowy jest już passe?

🧡 O czym? Marketing w dobie human to human, czyli w jaki sposób troszczyć się o klienta, nie tylko gdy kupuje.
W naszym wystąpieniu opowiemy o tym:
📖 · czy lejek sprzedażowy może stanowić jeszcze podstawę do planowania działań w marketingu
· jak przeorganizować myślenie o marketingu swojej firmy w dwa wieczory
· czy działania marketingowe należy dzielić na sprzedażowe i nie sprzedażowe
· jak zainteresować potencjalnych klientów, budować zaangażowanie obecnych i zachwycać powracających.

🐾 Kto: Anita Piasecka i Norbert Korus, Beeffective - Digital Marketing Agency

🐝 Anita Piasecka
Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Gdańskim oraz zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Z marketingiem internetowym związana już od niemal ośmiu lat, od czasów, gdy system reklamowy na Facebooku jeszcze w Polsce raczkował. Specjalizuje się w kampaniach w modelu efektywnościowym i przyświeca jej jeden cel: konwersja! W Beeffective zajmuje stanowisko Performance Media Menagera, gdzie odpowiedzialna jest opracowywanie strategii obecności w internecie dla klientów z segmentu B2C i B2B oraz prowadzi kompleksowe działania w nowych mediach z wykorzystaniem narzędzi reklamowych oraz analitycznych dla takich klientów jak m.in. Patrizia Aryton, LightBox czy home&you.

🐝 Norbert Korus
Absolwent filologii polskiej i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim i Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Specjalista od performance marketingu, realizujący kampanie leadowe dla branży deweloperskiej, motoryzacyjnej oraz wspierający projekty z obszaru e-commerce. W swojej pracy skupia się na efektywności działań kampanijnych oraz analizowaniu i interpretowaniu wyników reklam.

---
► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Freshmail, Prowly, Clickmeeting, WhitePress, RocketJobs, Wydawnictwo MT Biznes, DIMAQ, Cowork Mrowisko, Hevre, Centrum zarządzania światem, Jazz Club Akwarium, Muduko, Copyshop, Kwiaciarnia Krokusik, A to dobre!, Awiteks, Oplątani bluszczem, Wizualna Karolina, eventyiprezenty.pl, tomaszpalak.pl, Solutions rent, Beprint, Mikołaj Barbanell - BAY media, Movie On, Mgnienia Studio, Sylwia Starzec Photography
Patroni medialni: Marketing przy kawie, Sprawny Marketing, Medialna Perspektywa, Magazyn Online Marketing

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧