Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Gdy branding marek spotyka się z kulturą - znane i mniej znane systemy identyfikacji wizualnej

Gdy branding marek spotyka się z kulturą - znane i mniej znane systemy identyfikacji wizualnej
📅 Data: wtorek, 12 października 2021

⌚ Godzina rozpoczęcia: 17:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Branding i kultura łączą się ze sobą w dwojaki sposób. Z jednej strony sprowadzają się do wspólnego mianownika, jakim jest budowanie relacji ze społeczeństwem. Z drugiej zaś, dążą do osiągnięcia podobnego celu, czyli kreowania wizerunku, którego ważnym elementem jest branding. To właśnie on gwarantuje organizacji zarówno wyróżnienie się na tle konkurencji jak i rozpoznawalność w przestrzeni publicznej oraz w kanałach kultury masowej.

▪ W jaki sposób zatem kultura wpływa na projektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej, który jest jednym z elementów brandingu?
▪ Dlaczego wiele logotypów tak łatwo zapamiętujemy i z czego wynika ich sukces?
▪ Jak wyglądały najbardziej spektakularne zmiany SIW światowych i polskich marek?
▪ I przede wszystkim jak prezentuje się nowy System Identyfikacji Wizualnej Uniwersytetu SWPS?

Na te i wiele innych pytań odpowie gościni webinaru Sylwia Bodnar - projektantka komunikacji, copywriterka oraz wykładowczyni w @grafikaswps we Wrocławiu. Spotkanie poprowadzi Mateusz Antczak - autor Systemu Identyfikacji Wizualnej naszego Uniwersytetu.

Spotkanie będzie realizowane na żywo na kanale Strefy Kultur na YouTube >> link
Każdy może zadawać pytania! Udział jest całkowicie bezpłatny.🙂

Gość:
➡ Sylwia Bodnar - projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na naszym Uniwersytecie. Na co dzień zajmuje się wspieraniem małych firm w budowaniu ich tożsamości oraz budowaniu społeczności wokół marki. W Katedrze Grafiki naszego Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy jak badać wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką wizerunkowych akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy jak budować angażującą i wyróżniającą komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni.

Prowadzący:
➡ Mateusz Antczak - projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki na naszym Uniwersytecie we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

⏳ Termin i miejsce:
12.10.2021 r., godz. 17:00, online.
Spotkanie będzie realizowane na żywo na kanale Strefy Kultur na YouTube >> link
Do usłyszenia! 🎧

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę