Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Psychologia marketingu - jak identyfikacja wizualna wiąże się z marketingiem? webinar

Psychologia marketingu - jak identyfikacja wizualna wiąże się z marketingiem? webinar
📅 Data: wtorek, 02 listopada 2021

⌚ Godzina rozpoczęcia: 17:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Branża kreatywna często sięga do zagadnień z dziedziny psychologii. Nie ma w tym niczego zaskakującego - w końcu to rozumienie motywacji i potrzeb odbiorców produktów lub usług, pozwala w pełni zaspokoić ich wymagania.
Czy w przypadku tworzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej, psychologia pomoże nam w wykreowaniu zapadającego w pamięć znaku? Na co powinni zwracać uwagę projektanci, podczas tworzenia SIW? 👩‍💻 👨‍💻🤔
Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzieli gość webinaru - prof. dr hab. Andrzej Falkowski. Podczas spotkania dowiemy się także, dlaczego zmiany identyfikacji wizualnych generują tak skrajne opinie oraz jak odpowiednio zakomunikować taką transformację. Spotkanie poprowadzi Mateusz Antczak - autor nowego SIW naszego Uniwersytetu.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każdy może zadawać pytania!
Udział jest bezpłatny 😊
➡️ Transmisja na YouTube >> link ⬅️

☑️ Gość
prof. dr hab. Andrzej Falkowski – psycholog biznesu, który zajmuje się psychologią marketingu i reklamy, bada zachowania konsumenckie z uwzględnieniem strategii marketingowych w aspekcie poznawczych i motywacyjnych elementów percepcji reklamy i lojalności wobec marki. Jest ekspertem sądowym w sprawach związanych z ochroną znaków towarowych. Ponadto specjalizuje się w marketingu politycznym: kwestiach związanych z kształtowaniem wizerunku polityków oraz psychograficzną segmentacją rynku wyborczego.

☑️ Prowadzący
Mateusz Antczak – projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki naszego Uniwersytetu we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

⏳ Termin i miejsce spotkania:
2 listopada 2021 r., godz. 17.00–18.00, online.
Transmisja na YouTube >> link
Do usłyszenia! 💛

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧