Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Format, papier, typografia, kolorystyka, okładka – te i wiele innych czynników wpływają na to jak odbieramy publikację, która trafia w nasze ręce. Choć wszyscy znamy przysłowie „Nie oceniaj książki po okładce”, warto pamiętać o tym, że w praktyce jest to dużo trudniejsze, niż w teorii 📙 📚 📖
To jak zostanie zaprojektowana i wydana publikacja wpływa na to, jak odbieramy samą jej treść, a to z kolei prowadzi nas do ważnego wyzwania projektowego – jak efektywnie i efektownie zaprojektować publikację? Według jakich kategorii dobrać krój pisma? Jakich reguł projektowych należy się trzymać? Jak zbudować kompozycję i wykorzystać jej potencjał? 🤔
Na te i wiele innych pytań odpowie gościni webinaru - Katarzyna Sowa, aktywna projektantka kreatywna. Rozmowę poprowadzi Mateusz Antczak z Grafiki naszego Uniwersytetu.
Spotkanie jest realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.
➡️ Transmisja na YouTube >> link ⬅️
▶️ Gościni
Katarzyna Sowa - graficzka, aktywna zawodowo projektantka kreatywna. Magister historii sztuki Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzi warsztaty dla studentów Grafiki naszego Uniwersytetu i studentów Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego z zakresu historii typografii, reguł składu tekstu, projektowania wielostronicowych publikacji, projektowania książki i krojów pism. Interesuje się typografią oraz jej korelacją z przekazem wizualnym i jego odbiorem. Fascynują ją dokonania Polskiej Awangardy, modernizmu międzywojennego, Szwajcarskiej Szkoły Projektowania i eksperymenty postmodernistów.
▶️ Prowadzący
Mateusz Antczak - projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki naszego Uniwersytetu we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.
⏳ Termin i miejsce
22 listopada 2021 r., godz. 17.00, online.
Transmisja na YouTube >> link
Do usłyszenia! 🙃
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
wykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie