Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Rola Specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych
Zapraszamy na webinar ekspercki Grupy Roboczej SEM IAB Polska o roli specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych z perspektywy zarówno agencji, jak i klienta.
Branża SEM zmienia się i ewoluuje w stronę automatyzacji działań. Rozwijają się narzędzia, powoli zmieniają się także potrzebne kompetencje do prowadzenia kampanii SEM. Kiedyś specjalista SEM musiał ręcznie optymalizować kampanie na poziomie słowa kluczowego, dziś pomocą służą mu algorytmy.
🔥 Weź udział w bezpłatnym wydarzeniu - obowiązuje rejestracja.
Webinar odbędzie się na żywo w trybie online 24 lutego w godzinach 14:00 - 15:00.
ZAREJESTRUJ SIĘ >> link
W trakcie wydarzenia odpowiemy na pytania:
📌 jakie kompetencje osób zajmujących się kampaniami będą zyskiwały na znaczeniu, a jakie będą mniej ważne w przyszłości?
📌 na rozwoju jakich umiejętności powinny się skupić osoby myślące o karierze w SEM?
🎤 Wystąpią:
- Sebastian Suma - Dyrektor Zarządzający, Sempai i Szef Grupy Roboczej SEM - otwarcie spotkania.
- Krzysztof Janosiewicz, Paid Ads Growth Manager, Sempai - prezentacja: Jak zmieniała się praca specjalisty SEM nad kampaniami reklamowymi na przestrzeni lat.
Panel Dyskusyjny:
👉 Przemysław Włodarski, Performics Polska
👉 Justyna Gałek, Semahead
👉 Jarosław Miszczak, Bluerank i Z-ca Szefa Grupy Roboczej SEM
👉 Jakub Grabowski, SEOgroup Interactive
👉 Filip Biszczak, Sempai