Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Popularność form cyrkowych nierozłącznie wiąże się z potrzebami odczuwania zachwytu oraz wzbudzania zachwytu. Ta harmonijna wymiana energii między widzem a artystą cyrkowym pozwala na uwolnienie się od wszystkich trosk i trudności w chwili cyrkowego d z i a n i a s i ę. Kluczem do tego błogiego poddania się cyrkowemu TERAZ jest koncentracja na ciele, które porusza siebie i materię w sposób fantazyjny – nierealny z perspektywy widza. Ponadczasowość języka kreowanego na scenie, arenie, czy ulicy przez artystów cyrkowych zasadza się na doświadczaniu precyzji i perfekcyjnej zręczności. Oto przed widzem jawi się postać cyrkowa w niepowtarzalnym, ekscentrycznym, przerysowanym kostiumie, która włada rekwizytem, dowcipem, swoim własnym ciałem, czy też ciałem partnera scenicznego w sposób nieprzenikniony. Magiczny? Ów zachwyt i owa zręczność są z sobą nierozerwalnie związane. Idąc ramię w ramię, ręka w rękę, gest w gest wzbudzają – zapewne iluzyjne – poczucie przekroczenia granicy wyobraźni. Właśnie w tym punkcie, gdy wyobraźnia widza zostanie czymś zadziwiona, wybita ze znanego rytmu, rodzi się nowa przestrzeń gotowa do wypełnienia przez kreatywność.
Do współtworzenia tej właśnie przestrzeni zapraszamy widzów sobotnich pokazów w Centrum Praskim Koneser. Przez sześć wieczorów, na Scenie pod Kominem, najbardziej zręczni artyści cyrkowi stolicy zachwycą uczestników spotkań podczas pokazów cyrkowych. Po każdym występie, Ci sami mistrzowie zręczność kształcić będą wszystkich chętnych w opanowanych przez siebie do perfekcji technikach cyrkowych.
Zapraszamy do wspólnego przekraczania granic wyobraźni.
16 lipca
Centrum Praskie Koneser (Scena pod Kominem)
17:30 Pokaz zręczności i balansu nad życiem i śmiercią Krzysztof Kostery
Multiinstrumentalista i wirtuoz świata balansu i precyzji cyrkowej. Podwójny absolwent Państwowej Szkoły Sztuki Cyrkowej w Julinku ze specjalizacjami: wolna drabina ekwilibrystyczna, trapez statyczny oraz żonglerka. Aktor w spektaklach Michała Walczaka oraz członek cenionej grupy nowo-cyrkowej "Kejos Kolektyw". Grał w warszawskim kabarecie „Pożar w Burdelu” oraz współtworzył „Warszawski Cyrk Magii i Ściemy”.