Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

118. Czwartek Social Media w Warszawie - Social Selling Edition

118. Czwartek Social Media w Warszawie - Social Selling Edition
📅 Data: czwartek, 20 kwietnia 2023

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na kolejny czwartek poświęcony tym razem Social Sellingowi!

⚡ Kto wystąpi? ⚡

🔵 1. Monika Czaplicka, Wobuzz
💬 Temat: Social selling na przykładzie lejków kampanii reklamowych na FB/IG.
Opis tematu: Większość ma kampanie sprzedażowe. Nierzadko remarketingowe. Ale to jeszcze nie lejek sprzedażowy, który jest najlepszym sposobem, żeby skutecznie pozyskiwać konwersję. Zobacz jak przygotować lejek, który będzie kwalifikował leady i przynosił ROAS.

Bio Moniki: Szefowa agencji social media Wobuzz. Popularność zapewniły jej „Kry­zysy w social mediach wybuchają w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. W branży online od 2006 roku. Prowadzi bloga czaplicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, a także social sellingu i komunikacji. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Mentorka startupów, jurorka konkursów. Autorka książek i szkoleń.

🔵 2. Grzegorz Miecznikowski, LinkedIn Expert, Social Selling Expert
💬 Temat: Jak wdrożyć social selling w firmie B2B?
Opis tematu: ROI nie osiągają media społecznościowe. Osiąga je zespół sprzedażowy – oznajmił Douglas Hanna, World Wide Perfomance Marketing Executive w IBM, zaraz po tym jak zobaczył wyniki prowadzonej przez jego zespół kampanii na LinkedIn. I zasadniczo ma rację. Bo sprzedają ludzie. a nie społeczności – i to jest główna zasada social sellingu B2B.
W czasie spotkania opowiem Ci jak w prostych krokach wdrożyć program social selling w Twojej firmie oraz jak podzielić zespół sprzedażowy i ustawić odpowiednio metryki pomiaru efektywności prowadzonych przez Ciebie działań.

Bio: Grzegorz Miecznikowski - marketer, ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Mentor biznesowy. Od 7 lat uznawany za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Związany także z branżą startupową. Łącznie przeszkolił już ponad 20000 osób ze sprzedaży i marketingu. Prowadzi cykliczne webinary i live’y, jest autorem kilku e-booków oraz kilkuset artykułów eksperckich. Po godzinach zajmuje się aktywizmem. Działa na rzecz praw człowieka, głownie osób LGBTQIA+, kobiet oraz na rzecz promocji kultury i edukacji. Jest m.in. współautorem poradnika dla mediów i polityków "Jak pisać i mówić o osobach LGBT+" oraz badania "Ile warta jest tęczowa złotówka?".

🔵 3. Janek Sikora, CEO Plente
💬 Temat: Social Selling & AI.

Bio: Janek Sikora żyje stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jest znany z robienia hałasu w branży e-commerce oraz kreowania postrzegania świata biznesu zainteresowanym. Kocha zmiany, zwłaszcza na lepsze i zawsze przejmuje inicjatywę, co ułatwia mu wrodzona charyzma – co potwierdzi zresztą każda osoba, która miała z nim do czynienia.

Stworzył pierwszą w Polsce i zarazem największą w tej części Europy platformę cashbackową, zrzeszającą ponad milion użytkowników i obsługującą ponad 2000 klientów pod nazwą plente, generującą ponad 100 milionów obrotu euro rocznie.
W życiu kieruje się własną maksymą – „love life", natomiast na scenie uwielbia utrzymywać bliską relację z publicznością i w niekonwencjonalny sposób porywać ją w głąb przeżytych przez siebie historii, zarażając słuchaczy do przemyśleń i motywując ich do działania.

Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.
-------------

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".

Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧