Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

119. Czwartek Social Media w Warszawie - Case Study Edition

119. Czwartek Social Media w Warszawie - Case Study Edition
📅 Data: czwartek, 22 czerwca 2023

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na kolejny #czwrtk poświęcony tym razem różnym case’om działań! Będzie więcej prezentacji niż zazwyczaj, wszystkie będą dotyczyły konkretnych działań, a ich autorzy będą dzielili się swoimi doświadczeniami!

⚡ Kto wystąpi? ⚡

🔵 1. Marta Djakon, Account Managerka w WebTalk
💬 Temat: Case study kampanii Wokas - Rośliny Cię Pokochają
Bio: Marta Djakon, Account Managerka w WebTalk. Z agencją związana od 2018 roku. Wcześniej związana z They.pl i Mediapolis. W portfolio jej klientów znajdziemy pracę dla takich marek, jak m.in. BNP Paribas, Tymbark (Maspex), Pudliszki (Heinz), Super-Pharm, czy wspomniany w temacie Wokas, dla którego kampania została wyróżniona brązową statuetką Effie. Autorka eksperckich komentarzy dla magazynów branżowych, jak m.in. Marketer+ czy OOH magazine.

🔵 2. Michał Kaliściak, Head of content & moderation w 180heartbeats + JUNG v MATT
💬 Temat: „Social media nie kończą się na Internecie, czyli aktywacje offline-online”.
Na przykładach:
- Converse CX Artist Series (Converse Polska)
- Helping Whopper (Burger King Polska)
- #Hakujemy_HiT (Gazeta.pl, 180heartbeats+jvm, Panowie Programiści)
Bio Michała: Michał Kaliściak, pracujący w 180heartbeats + JUNG v MATT od 6 lat i związany z nią od początku swojej kariery zawodowej, wnosi ze sobą doświadczenie tworzenia unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull, Red Bull MOBILE, Converse, Sizeer, Clouds Fest by Glo, Husqvarna oraz Ben & Jerry’s. Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. przez Cannes Lions, Effie, KTR, Mixx Awards czy MMP.

🔵 3. Miłosz Jacyna i Wojciech Augustyniak, zespół social media z Canal+ Polska
💬 Temat: Kropliczanka to życie - komunikacja THE OFFICE PL w Social Media
Występujący: Miłosz Jacyna i Wojciech Augustyniak - reprezentujemy zespół Social Media CANAL+ Polska w ramach którego odpowiadamy za komunikację filmów i seriali dostępnych na platformie oraz tytułów oryginalnych CANAL+

🔵 4. Tomasz Markun, autor i wydawca gier planszowych, autor książki „Budowlanka czyli patologie polskiego budownictwa”
💬 Temat: Talent w social mediach – jak zaistnieć w social mediach ze swoim talentem i wypromować swoją sztukę/twórczość.
Tomek opowie jak zaczynając od zera wypromował swoją twórczość literacką. Jak w przeciągu kilkunastu miesięcy zbudować swoją markę w social mediach i wydać oraz wypromować własną książkę bez pomocy i finansowania wydawnictw, polegając wyłącznie na wsparciu swoich czytelników i wykorzystując portale crowdfoundingowe.
Tomek opowie dokładnie co, jak, gdzie i kiedy zrobił, jaka obrał skuteczność oraz jakie rezultaty przyniosły mu jego działania. Będzie to garść praktycznej wiedzy zdobytej w praktyce.

🔵 5. Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy
💬 Temat: Rok nie wyrok.
O Łukaszu: Piąty rok współtworzę i zarządzam kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzałem działem social media w K2, rozwijałem startup w Estonii. Kocham polskie plaże, męczę się oglądając Legię i gram na flipperach. Organizuję największe cykliczne wydarzenie dla Twórców - Środa #DzieńBloga.

🔵 6. Paweł Szlęk - Senior Copywriter i Creative Lead w Feeders Agency.
💬 Temat: Cała prawda o prawdzie w reklamie.
Bio Pawła: Przygodę z branżą kreatywną zaczynał w Londynie, gdzie po 3 latach pracy w logistyce został zwolniony, kiedy szef nakrył go na robieniu portfolio podczas spotkania.
Pierwsze kroki stawiał w agencjach Mr President, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett i AKQA w Londynie, później Berlinie. W ciągu swojej dotychczasowej kariery pracował i zdobywał nagrody dla największych marek lokalnie i regionalnie. W tym Old Spice, Pepsi, Lidl, Ikea, Żywiec, Netlix, Samsung, T-Mobile.
Prywatnie w wolnym czasie ogrywa nową Zeldę na Nintendo i próbuje dobrze zrobić szparagi.

🔵 7. Edwin Zasada, Dyrektor Kreatywny agencji JU + Magdalena Olszewska, Brand Engagement Leaderka w L’Oréal Polska
💬 Temat: Jak zmalować ciekawą kampanię z produktem w centrum uwagi?
Bio Edwina: Ex influencer, prywatnie fan kreatywnych reklam oraz dobrego jedzenia.
Zawodowo związany z agencją JU: gdzie pełni rolę Dyrektora Kreatywnego oraz Członka Zarządu.
Z branżą komunikacji marketingowej związany od 2011 roku (cytując klasyka jeszcze nie zgred, już nie małolat).
Swoje doświadczenie zdobywał podczas pracy dla takich marek jak Lech Free, Electrolux, Carex, Klarna, Żubr, Costa Coffee, Żywiec Zdrój.
Bio Magda: Zaintrygowana jako dziecko hasłem „może to jej urok, może to Maybelline”, postanowiła sprawdzić je w praktyce, dlatego od 5 lat aktywnie rozwija w L’Oréal Polska obszary advocacy i influencer marketingu, pracując jako Brand Engagement Leaderka dla marek makijażowych Maybelline New York @maybelline_pl oraz NYX Professional Makeup.
Gdyby branża beauty & make up nie istniała, z pewnością realizowałaby swoje pasje w kolejnej uwielbianej dziedzinie – modzie. Tę bowiem zna od podszewki – szukając perełek do swojej pękającej w szwach szafie, w polskich concept store’ach oraz vintage shopach.

Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: spotkanie warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę